Ako pokračovať v kariére bez vysokej školy?
Ahojte som študentka po prvom roku VS. Študovať ma však nebaví a mám stresy už teraz keď si pomyslím že mám nastúpiť do ďalšieho roka. Bolo to pre mňa peklo. Mám rada fyzickú aktivitu a chcela by som sa prihlásiť do PZ. Mám však len maturitu z gymnázia. Moja mama chce aby som študovala ďalej... Že nemôžem byť len s gymnáziom. Čo mám robiť? Išiel niekto takto do pz?
@anonym_autor ved môžeš nastúpiť do PZ a popri práci študovať externé ak ti to tvoj terajší odbor dovoľuje
A čo to skúsiť na akadémii policajného zboru? Ovšem ak teraz študuješ odbor, ktorý pre potreby polície nie je relevantný. A možno také štúdium by ťa aj bavilo
@anonym_autor mama ma pravdu. Len s maturitou budu tvoje buduce pracovne a zarobkove moznosti znacne obmedzene
@anonym_autor ved môžeš nastúpiť do PZ a popri práci študovať externé ak ti to tvoj terajší odbor dovoľuje
@mikitilik29 ale mňa študovať nebaví, aky bude mať zmysel študovať externe
@anonym_autor mama ma pravdu. Len s maturitou budu tvoje buduce pracovne a zarobkove moznosti znacne obmedzene
@anonym_f6af69 bavíme sa o možnosti nástupu do PZ
Kto nepochopil, PZ akože policajný zbor.
Tak sa informuj priamo u nich, ale tam treba zvládnuť testy a určite potom aj ďalej študovať ich agendu, oni potrebujú ľudí, ktorí ovládajú predpisy.
@anonym_autor Keď ťa to nebaví a nechceš študovať, tak neštuduj. Tu sú zase rady... Ako keby mal každý VŠ😂. Stále väčšina ľudí titul nemá. Do PZ môžeš ísť aj bez titulu a vybudovať si tam niečo a pokojne zarábať aj 3× viac ako ľudia s titulom.
@mikitilik29 ale mňa študovať nebaví, aky bude mať zmysel študovať externe
@anonym_autor gymnazium si si vybrala dobrovoľne? A ak ano, preco, ak ta nebavi studovat? Gymnazium je len medzistupen na VS, inak je uplne zbytocne