Fajčenie na záchode v bytovke

8. feb 2024

Dobry vecer prajem.

Mam hrozne nervy. Sme dva tyzdne v podnajme a zacalo to par dni dozadu.. Byvame v podnajme v bytovke na osmom poschodi z desiatich, mame balkon. Na wecku (mame oddelene wc a kupelnu) uz nejaky cas sa tam dychat neda. Je to ako dym z cigariet. Partner hovori, ze to niekto fajci na wecku ale mne sa nechce verit, ze by bol niekto taky sprosty.. Mam to riesit? S majitelkou bytu ci ako? Velmi nas to obtazuje, nakolko to trva cely den, vzdy.. ide to cez vetrak na wecku.. nepomahaju ziadne vonky ani nic.. nevydrzite tam byt ani 5 min ake to je zadymene a prefajcene.. my nie sme fajciari.. ach.. uz neviem co mam robit.. a ci to riesit..

katkaseiner
8. feb 2024

som laik ale riesila by som to s domovnikom. Tiez som nefajciarka a velmi by mi to vadilo. Pokial viem, v bytoch sa fajcit nemoze (je mi ale jasne ze vlastnik si urobi co chce). Pripadne sa to mozno vztahuje na spolocne priestory - každopádne mna by to obmedzovalo

beata_k
8. feb 2024

Ver, ze existuju. Skus susede/susedovi zaklopat a poziadat o zmenu. Pochybujem, ze ti vyhovie. A bud rada, ze len podnajom a nie vlastny byt.

autor
8. feb 2024

@katkaseiner partner mi hovori, ze to nemam riesit.. ze mam zapnut ventilator vzdy.. ale proste nechas to trochu otvorene , teda dvere a smrdi cely byt.. a ked sedis na wc viac ako minutu tak uz pachnes ako cigareta..

pribinak
8. feb 2024

Asi sa budeš čudovať, ale ľudia bežne sedia na hajzli a fajčia
Obávam sa, že skôr ci neskôr si budete musieť hľadať iné bývanie
Fajčiari kvôli nikomu svoje zvyky nemenia, ani kvôli sebe nieto ešte kvôli tebe

petronellla87
8. feb 2024

Fuj toto som mala na prvom byte aj ja že niekto rano pravidelne fajčil na hajzliku a ja som to citila v kupelke. Neznášala som to, a to som teda v tom čase bola tiez fajciarka.

cyberk
8. feb 2024