Reklamácia práčky v Alze
Ahojte, chcem sa informovat ohladom reklamacie pracky v alze. Pokazila sa mi po necelych 3 mesiacoch pouzivania, prscku som reklamovala, prisli, zabalili, zniesli. Pracku opravili - chybne tesnenie. Na 29.den reklamacie mi prisiel email o dovezeni pracky - a tu vznika problem - kurier mi ju chcel vylozit v brane… na prijmovom doklade bolo uvedene 4.poschodie, bez vytahu. Pracku som z tohto dovodu neprebrala. Ihned som kontaktovala alzu - povedali, ze to hned vyriesia. Nik sa mi neozval. Na 31.den som napisala odstupenie od kupnej zmluvy, nakolko nebola riadne dorucena. Nik ma nasledne nekontaktoval. Zrazu po 2 tyzdnoch sa mi ozvali, ze mi mozu pracku priniest - zniva som im pripomenula mail o odstupeni. Ich odpoved po 3 dnoch - kedy si zelam priniest pracku, ze zabezpecia vynos… odpisala som im, ze to mali zabezpecit a urobit v riadnom termine 30 dni… po niekolkych dnoch znova email, ze nemozem odstupit, lebo som pracku neprevzala - tak som im pripomenula, ze nezabezpecili jej riadne dodanie. A teraz je hlucho. To mam ako povinnost zabezpecovat vynos pracky na vlastne naklady ? Ak dojde k jej poskodeniu pri vynasani niekym inym, pripadne neodbornym zapojenim, tak pridem aj o peniaze aj moznost mat pracku. Nikde som nenasla, ci vynos je ich zakonnou povinnostou. Neviete o tom nieco, prosim ?
a ako perieš? 🙂
Zober práčku a nevymýšľaj. Aj tak sa s nimi nedohádaš.
a uz mas novu?

Ale, ved Ti ju dorucili vcas, len si ju neprevzala. Ponukli Ti dodatocny vynos, ale povodne dorucili nacas