Ako riešiť meškajúce doručenie a vrátenie tovaru z Alzy?
Ahojte. Alza ma posledné mesiace neskutočne vytáča. Do polnoci objednáš a rano v Alzaboxe máš u nich už absolútne neplatí... aspoň nie v mojom prípade. Súrne som potrebovala jeden tovar, najneskôr do dnešného rána. Objednala som ho večer vo štvrtok. Presunuli dodanie najskôr z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu. Dnes to vyzerá tak, že ho presunú na pondelok.
V prípade ak zásielku nepreberiem, dostanem peniaze bez problému späť na účet? Alebo je jednoduchšie zásielku v účte zrušiť už keď je niekde na ceste u kuriéra? Ich non-stop podpora je len obyčajná AI, ktorá informovala, že predpokladaný termín doručenia je dnes o 11tej (čiže určite to zase presunú na ďalší deň, keďže v správe píšu doručenie do 10tej). Akú máte skúsenosť s Alzou??
Najlepšie skúsenosti, či s dodaním alebo vrátením tovaru, reklamáciou. Ak už nechceš čakať určite rovno zrušiť objednávku. Teraz je pre eshopy, kuriérov a poštu najhorší mesiac v roku kedy sú v jednom kole. Je ešte black friday a ľudia nakupujú ako šialení. Je preto úplne normálne že sa nedodávajú balíky načas. Mne mešká už 3 dni z alzy, poslali mi kupón na alza plus (objednávky bez poštovného na mesiac) ale mne neponáhla balík tak je mi to prakticky jedno 😊
@cindirela346 no lenže u mňa sa toto dialo aj mimo black friday a akýchkoľvek sviatkov, v lete, v super počasí. Fakt mám už poriadne nervy. Teraz keď som objednávala ani žiadne info o black friday nemali, objednavala som za normálnu cenu. Ok, tak to rovno zruším hneď ako odcestujeme z domu, lebo potom je mi zásielka už na nič. 🤦🏻♀️
Najlepšie skúsenosti, či s dodaním alebo vrátením tovaru, reklamáciou. Ak už nechceš čakať určite rovno zrušiť objednávku. Teraz je pre eshopy, kuriérov a poštu najhorší mesiac v roku kedy sú v jednom kole. Je ešte black friday a ľudia nakupujú ako šialení. Je preto úplne normálne že sa nedodávajú balíky načas. Mne mešká už 3 dni z alzy, poslali mi kupón na alza plus (objednávky bez poštovného na mesiac) ale mne neponáhla balík tak je mi to prakticky jedno 😊
@cindirela346 aspoň keby neuvádzali že tovar je skladom, dostupný a že bude doručený na ďalší deň. 🤦🏻♀️
@cindirela346 no lenže u mňa sa toto dialo aj mimo black friday a akýchkoľvek sviatkov, v lete, v super počasí. Fakt mám už poriadne nervy. Teraz keď som objednávala ani žiadne info o black friday nemali, objednavala som za normálnu cenu. Ok, tak to rovno zruším hneď ako odcestujeme z domu, lebo potom je mi zásielka už na nič. 🤦🏻♀️
@anonym_autor objednavala som minuly tyzden a prislo na cas tak ako mi ukazalao pri objednani
@cindirela346 aspoň keby neuvádzali že tovar je skladom, dostupný a že bude doručený na ďalší deň. 🤦🏻♀️
@anonym_autor nie si sama, kto sa takto oplachol. Pretoze oni sice maju tovar skladom, ale nevies, v ktorom sklade sa nachadza. Ja som tam raz volala a povedali mi to, ze tovar, co som si objednala je sice skladom,ale v CR. Co je podla mna absolutne zavadzanie zakaznika a klamliva reklama ten ich slogan. Lebo ja som objednavala niekolkokrat tovat skladom a realne som ho mala doma asi tak o 4 pracovne dni, ked som ho uz nepotrebovala. Nebolo to v case vypredajov, sviatkov, bolo to pocas bezneho roka.
@anonym_autor nie si sama, kto sa takto oplachol. Pretoze oni sice maju tovar skladom, ale nevies, v ktorom sklade sa nachadza. Ja som tam raz volala a povedali mi to, ze tovar, co som si objednala je sice skladom,ale v CR. Co je podla mna absolutne zavadzanie zakaznika a klamliva reklama ten ich slogan. Lebo ja som objednavala niekolkokrat tovat skladom a realne som ho mala doma asi tak o 4 pracovne dni, ked som ho uz nepotrebovala. Nebolo to v case vypredajov, sviatkov, bolo to pocas bezneho roka.
@muchotrafka298 no presne toto sa mi deje fakt neustale poslednu dobu...vela krat som ten tovar nepotrebovala hned takže som neriešila ale teraz som fakt dúfala ze ho mat budem. Hlavne ze na mňa každý den odniekial vyskočí Alza panáčik s tym ich uzasnym doručením do polnoci.
@anonym_autor objednavala som minuly tyzden a prislo na cas tak ako mi ukazalao pri objednani
@really8 pri niektorých tovaroch maju pisane dorucenie az o niekolko dni s tým že je skladom u dodavatela a nie je to možné dorucit na druhý den a to je v poriadku. Prečo to potom uvadzaju na inych tovaroch ked realne ich maju skladom az mimo SK fakt nechápem.
@muchotrafka298 no presne toto sa mi deje fakt neustale poslednu dobu...vela krat som ten tovar nepotrebovala hned takže som neriešila ale teraz som fakt dúfala ze ho mat budem. Hlavne ze na mňa každý den odniekial vyskočí Alza panáčik s tym ich uzasnym doručením do polnoci.
@anonym_autor a uz Ti dlzili peniaze za stornovany tovar? Lebo mne niekolkokrat, naposledy mi 150 EUR vracali 2 mesiace. Tak som s nimi skoncila. Nechala som u nich nie malo penazi a vzdy, ked som mala storno objednavky z ich strany, tak sa s vratenim penazi neponahlali a musela som ich pisomne vyzyvat. A vrchol bol, ked mi napisali, ze mam dokazat, ze som peniaze nedostala, lebo podla nich ich davno posielali.
Ja mám s alzou len tie najlepšie skúsenosti. Ráno objednam a poobede-večer mám v boxe. Reklamácie vyriešené do ďalšieho dna alebo niekedy aj v ten istý deň a an penaize vrátené na účet okamžite. Objednávku by som stornovala v aplikacii. Už som to tak párkrát urobila a bez problémov

Najlepšie skúsenosti, či s dodaním alebo vrátením tovaru, reklamáciou. Ak už nechceš čakať určite rovno zrušiť objednávku. Teraz je pre eshopy, kuriérov a poštu najhorší mesiac v roku kedy sú v jednom kole. Je ešte black friday a ľudia nakupujú ako šialení. Je preto úplne normálne že sa nedodávajú balíky načas. Mne mešká už 3 dni z alzy, poslali mi kupón na alza plus (objednávky bez poštovného na mesiac) ale mne neponáhla balík tak je mi to prakticky jedno 😊