icon

Stratená zásielka Packeta

10. okt 2025

ahojte.
Objednala som si ručne šité oblečenie pre dcéru v hodnote 60€, zaplatila vopred. Predávajúca balíček odoslala 29. 9., v ten istý dátum mi do aplikácie prišlo, že zásielku v poriadku prijali.
Od vtedy sa to nepohlo. Od minulého týždňa píšem na zákaznícku podporu - vraj evidujú oneskorenie zásielky, budú kontaktovať dispečera, aby zistili, kedy je plánovaný zvoz do toho boxu. Písala som im o 3 dni na to, vraj to ešte nezistili a urgujú...
Je ešte možnosť, že sa k balíku dostanem? Resp. aspoň k peniazom? 60€ nie je málo a nemám ani tovar ani peniaze..
Ak má niekto skúsenosti, sem s nimi 🙂 Vďaka.

anonym_ad3125
10. okt 2025

@anonym_autor Balik akoze je v boxe od 29.9.?Ze nikam neodisiel a je v boxe?Tak ak je to tak,to je extrem…Velmi velmi dlho…Najviac sa mi paci veta VRAJ TO ESTE NEZISTILI A URGUJU😂…Ku.vy

avatar
kety1
10. okt 2025

tiež mi "stratili" zásielku. Do boxu prišla po cca 3 týždňoch...

anonym_17fdf1
10. okt 2025

Reklamáciu má podať ten kto zásielku zadal do aplikácie, ak bola poistená zásielka má nárok na odškodnenie, inak jej vrátia asi len zaplatenú cenu za prepravu.

autor
10. okt 2025
@kety1

tiež mi "stratili" zásielku. Do boxu prišla po cca 3 týždňoch...

@kety1 kiežby to bol aj môj prípad.. čakala som asi 3 týždne, kým som sa vôbec u tej pani dostala so svojou objednávkou na rad.. a teraz 2 týždne čakám kým príde a či sa vôbec nájde... o chvíľku mi tie veci ani nebude treba..

avatar
kikulienka94
10. okt 2025

prednedávnom policajti chytili zlodejov, ktorí vykrádali packeta boxy. Možno aj tvoj balík sa stal obeťou podobného zásahu zlodejov...

autor
10. okt 2025
@kikulienka94

prednedávnom policajti chytili zlodejov, ktorí vykrádali packeta boxy. Možno aj tvoj balík sa stal obeťou podobného zásahu zlodejov...

@kikulienka94 lenže oni evidujú, že ju prijali... čiže je to na ich strane.. od vtedy sa nepohla... skôr mi to prídejte, že ju prebrali a stratili pri prevoze do depa alebo čo.. či? Aj tá predávajúca je z toho hotová, šije toho veľa a nikdy sa jej to nestalo.. vlastne ani mne ešte.. iba raz, keď som odosielala cez vinted, ale tam mi boli vrátené peniaze za tovar cez vinted a ja som nemusela nič riešiť..

avatar
bona
10. okt 2025
@anonym_autor

@kikulienka94 lenže oni evidujú, že ju prijali... čiže je to na ich strane.. od vtedy sa nepohla... skôr mi to prídejte, že ju prebrali a stratili pri prevoze do depa alebo čo.. či? Aj tá predávajúca je z toho hotová, šije toho veľa a nikdy sa jej to nestalo.. vlastne ani mne ešte.. iba raz, keď som odosielala cez vinted, ale tam mi boli vrátené peniaze za tovar cez vinted a ja som nemusela nič riešiť..

@anonym_autor Stalo sa mi to nedávno. Objednala som si obal na čítačku kníh, tiež som zaplatila vopred. Prišla mi správa, že balík prijali do depa a odvtedy nič. Čakala som pár dní, ale potom som kontaktovala zákaznícke centrum - preverovali, overovali a neviem, čo ešte a stále nič. Tak som podala reklamáciu. Resp. musela som kontaktovať odosielateľa zásielky, že balík nedorazil a chcem vrátiť peniaze a on si mal potom "vyžiadať " peniaze od Packety. Z e-shopu ma kontaktovali, že mi radšej pošlú nový kus. Tento balíček prišiel, ten pôvodný ktovie kde skončil. Odvtedy neplatím nič vopred cez Packetu, až keď mi to reálne príde do boxu.

avatar
maranco
10. okt 2025
@bona

@anonym_autor Stalo sa mi to nedávno. Objednala som si obal na čítačku kníh, tiež som zaplatila vopred. Prišla mi správa, že balík prijali do depa a odvtedy nič. Čakala som pár dní, ale potom som kontaktovala zákaznícke centrum - preverovali, overovali a neviem, čo ešte a stále nič. Tak som podala reklamáciu. Resp. musela som kontaktovať odosielateľa zásielky, že balík nedorazil a chcem vrátiť peniaze a on si mal potom "vyžiadať " peniaze od Packety. Z e-shopu ma kontaktovali, že mi radšej pošlú nový kus. Tento balíček prišiel, ten pôvodný ktovie kde skončil. Odvtedy neplatím nič vopred cez Packetu, až keď mi to reálne príde do boxu.

@bona pri packete sa stáva aj to že otvoríš dvierka a schránka je prázdna, alebo sú tam 2 zásielky, aj pre niekoho iného
takže ani platba za dobierku ta 100% neochráni

avatar
bona
10. okt 2025
@maranco

@bona pri packete sa stáva aj to že otvoríš dvierka a schránka je prázdna, alebo sú tam 2 zásielky, aj pre niekoho iného
takže ani platba za dobierku ta 100% neochráni

@maranco hmm, to je pravda, ale toto sa mi našťastie (zatiaľ) nestalo..

autor
10. okt 2025
@bona

@anonym_autor Stalo sa mi to nedávno. Objednala som si obal na čítačku kníh, tiež som zaplatila vopred. Prišla mi správa, že balík prijali do depa a odvtedy nič. Čakala som pár dní, ale potom som kontaktovala zákaznícke centrum - preverovali, overovali a neviem, čo ešte a stále nič. Tak som podala reklamáciu. Resp. musela som kontaktovať odosielateľa zásielky, že balík nedorazil a chcem vrátiť peniaze a on si mal potom "vyžiadať " peniaze od Packety. Z e-shopu ma kontaktovali, že mi radšej pošlú nový kus. Tento balíček prišiel, ten pôvodný ktovie kde skončil. Odvtedy neplatím nič vopred cez Packetu, až keď mi to reálne príde do boxu.

@bona myslíš, že môžem podať reklamáciu o pár dní aj ja? Predávajúca je súkromná osoba, nie eshop :/ neviem no.. ona svoje peniaze má, ja som jej zaplatila vopred, ona svoju prácu urobila, balík poslala..

avatar
falbala132
10. okt 2025
@anonym_autor

@bona myslíš, že môžem podať reklamáciu o pár dní aj ja? Predávajúca je súkromná osoba, nie eshop :/ neviem no.. ona svoje peniaze má, ja som jej zaplatila vopred, ona svoju prácu urobila, balík poslala..

@anonym_autor nie, reklamaciu vie podat len predavajuca. to si kupila cez Sashe?
ako myslim ze je v jej zaujme aby to poistila. ja osobne aj ked posielam cez bazar a je to drahe, tak dam vec radsej poistit alebo sa spytam ci chcu poistit, aby sme sa potom nenatahovali kto za to moze ze to nebolo poistene ak sa to nahodou strati.
a inak ak to nebolo poistene, Packeta vrati len 15 € plus postovne. pritom poistit zasielku u Packety stoji len smiesnych par centov naviac.

autor
11. okt 2025
@falbala132

@anonym_autor nie, reklamaciu vie podat len predavajuca. to si kupila cez Sashe?
ako myslim ze je v jej zaujme aby to poistila. ja osobne aj ked posielam cez bazar a je to drahe, tak dam vec radsej poistit alebo sa spytam ci chcu poistit, aby sme sa potom nenatahovali kto za to moze ze to nebolo poistene ak sa to nahodou strati.
a inak ak to nebolo poistene, Packeta vrati len 15 € plus postovne. pritom poistit zasielku u Packety stoji len smiesnych par centov naviac.

@falbala132 nebolo to sashe, pani mala som profil na FB, cez ktorý predávala.. no skúsim jej napísať...

avatar
nodramat
11. okt 2025

V pohodeee. Ja som si na výlete v Prahe posielala cez box tenisky naspäť k sebe domov do Prahy, lebo som ich už nevyužila. Tenisky v hodnote 89€... oblubene. A hľa, stalo sa mi to iste. Zásielka prebratá Packetou ale ďalej sa nehýbe. Nepomaha ani kontaktovanie cez support ani reklamácie - robím to každý den už skoro tyzden.
Jediná odpoved mi od nich prišla že majú priveľa podnetov a že sorry že zatiaľ nereagovali

Neviete kam sa ozvat? Pripadne či nie je nejake stredisko (všeobecný pohľad - inak idealne sa spojit s tým v Prahe) kde sa zhromažďujú balíčky kam zavolat?

avatar
maranco
20. nov 2025

Zamestnanci packety kradnú zásielky

https://www.youtube.com/watch?v=J22Fv0XGeKs