icon

Problém s bookingom

20. máj 2023

Vcera sa mi stala taka vec.vzali sme velmi dobru ponuku (cenovo) za pobyt.nova ponuka bez hodnoteni.pisalo sa,ze sa bude platit na mieste.bez moznosti vratenia penazi.avsak hned po rezervacke mi prisla sprava od hostitela a posiela mi link na platbu visa kartou,kde mi stiahnu 1/3 platby.plus mi napisal,ze zaverecne cistenie na osobu vychadza 45€/os je nas 8 cize 400€.nikde to nebolo spomenute.za tu cenu sa nam to uz vobec neoplati.najradsej by som to zrusila.od rezervacky neubehlo ani 12 h lenze co teraz ked sa uvadzali,ze je to zavazne.nikde na bookingu nemam zadanu kartu.stalo sa mi to 1x.neviem akou formou by sa dostali k mojim udajom.hlavne nechcem platit cez link,kt.mi on zadal.nechapem.cakali sme iny postup aj pristup.co robit.mam na to nax 24 h potom on automaticky zrusi ale rovno uvadza,ze caka celu platbu 1400€
Este raz zadala som mail,mob kontakt ale kartu nie
Poradte mi prosim strasne blbo mi z toho je
Neprijemne

avatar
gejb
20. máj 2023

Nič neplatiť, je to zrejme nejaký spekulant ktorý obchádza samotný systém a odmeny pre booking. Nahlásila by som to niekde ak maju uvedeny helpdesk. Bud to teda on zruší, alebo to zrušte vy...chcieť od vás € môže, ale mal napísané až na mieste a kartu nikde nemáš zadanu, tak sa nemáš čoho báť

avatar
petamich
20. máj 2023

vsetky dodatocne poplatky maju byt uvedene a sucastou ceny - takze by som to nahlasila bookingu a ze ziadas rezervaciu zrusit

autor
20. máj 2023

Dakujem.fakt blba situacia.este som take neriesila
Len mne slo o to,ze som platila uz viacero pobytov a cez booking a tam som platila vopred kartou cize vlastne teoreticky ci sa neda dostat nejako ku udajom ci ma boking nevyhodi ak hej s cim ratam tak asi to by ma uz aj najmenej trapilo.len tu uz nechceme ist.mam z toho blby pocit,ze to prosto po rezervacke napise ako aotomaticku spravu a hotovu vec.neratali sme s tym.

avatar
gejb
20. máj 2023

To si ale platila priamo cez nich. Teraz ti nejaká súkromná osoba poslala link na platbu. A dokonca s ešte vyššou sumou. Toto je 🚩 keď tak ich kontaktuj co máš robiť.

autor
20. máj 2023

@gejb ano mala som za to,ze to boli ine situacie.uz som ich kontaktovala dakujem pekne za podporu.inac to je uz druhe ubytko co sme zrusili.v prvom cez airnbn nam stiahlo zalohu a neodpovedala do 24 h vraj nemohla byt online.pisala mi po autonatickom storne sukromne cez airnbn spravy ze mi da noc zadarmo a nech sa s nou spojim cez jej mob.cislo,ze to poriesime mimo stranky.kazdy chce obabravat..uz druha zla skusenost za tyzden.toto sa nam po minule roky nestavalo

avatar
betulinka1
20. máj 2023

Inak presne ako pises. Ze roky nic a za posledny mesiac citam uz aspon 4 negativny prispevok na nete. Booking využívame roky ale teraz budem opatrnejšia.

autor
20. máj 2023

@gejb ale zas nekrivdim im.suma je rovnaka 1400€ iba tie dodatocne upratovania,postelne,uteraky a vsetko vyuctovane platim priamo im pri pobyte.suma ostala rovnaka.to nemenil.iba dosatocne informuje o to co nebolo zaratane.plus posiela link na platbu visa kartou.ja tak nechcem platit..neviem cez aky hociktory link...

avatar
janai1
20. máj 2023

Nahlásiť bookingu, poslať screeny komunikácie a oni si to už s ním vyriešia.

avatar
vanilkovazmrzka
20. máj 2023

Podla mna ma povinnost uviest konecnu cenu. Nezaplat to, obrat sa na booking podporu, keby od teba nieco vymahal.

avatar
vanilkovazmrzka
20. máj 2023

Ten service fee je nejaky nesvar z airbnb, ale este aj tam ta polozka hned pri bookovani a vidis konecnu cenu. Takze je to nejaky spekulant.