Neprišli mi peniaze na sporiaci účet

niku_ss6
7. máj 2019

Dobrý večer.
Mám otázočku. Mam účet v tatra banke. V rámci neho mam zavedený aj sporiaci systém. Z manželovho účtu som si previedla peniaze v nedeľu večer na číslo účtu spomínaného sporiaceho systému, ale peniaze mi doteraz neprišli. Z jeho účtu peniaze riadne odišli, no mne neprišli. Mam čakať, že ešte prídu? Ide o 30 eur a nechápem kde sa stratili.
(číslo účtu sedí, lebo sme to kontrolovali viackrát)

alias313
7. máj 2019

@niku_ss6 na sporiaci system sa da uhradit platba len z uctu s ktorym je sparovany. Cize pokial si chcete posielat z manzelovho uctu, musite si poslat najprv na vas osobny ucet a nasledne previest na sporiaci system. Ja neviem, mne sa cez IB v mobile ani neda previest z ineho uctu na moj sporiaci system. Rovno napise, ze to nie je mozne.

nika82
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
alias313
7. máj 2019

@nika82 otazka bola k uctu v tatre. Tu je k osobnemu uctu automaticky sporiaci system. Ten je naviazany len k danemu osobnemu uctu. Nie je to osobitny sporiaci ucet..... Tiez to nie je potrebne sparovat, tu je to sparovane automaticky..

alias313
7. máj 2019

@niku_ss6 a este otazka, manzel ma tiez tatra banku? Pokial nie tu asi mohol nastat problem... Samozrejme jemu peniaze odidu, ale Vam sa nepripisu. V pripade neexistujuceho uctu by sa mu mali peniaze vratit spat na ucet, to by sa uz mal konkretne on informovat vo svojej banke.

niku_ss6
autor
7. máj 2019

@alias313 nemá tatra banku.
Peniaze sa mu vrátia automaticky alebo treba ísť osobne do jeho banky

alias313
7. máj 2019

@niku_ss6 odporucam zavolat na infolinku konkretnej banky,pripadne sa osobne informovat. My sme to mali tak, ze ked bol neexistujuci ucet peniaze sa do par dni nakreditovali spät na ucet, ako to je v inej banke ci to pripisu automaticky, alebo o to treba poziadat neviem.

3009
7. máj 2019

@niku_ss6 v každej banke platí rovnaké pravidlo, ak je platba poslaná na neexistujúce číslo účtu prijímateľa, tak sa platba automaticky do 3 dní pripíše na účet z ktorého bola odpísaná. Ak je platba poslaná omylom na nesprávny účet, ale existujúci, vtedy treba písomne požiadať banku kde je vedený účet platiteľa, aby vyžiadala platbu späť, ale na to musí dať súhlas ten nesprávny prijímateľ. Ak nedá súhlas, tak to riešiť jedine súdnou cestou. Storno nesprávnej platby môže banka vykonať, len ak chyba nastala zo strany banky a nie platiteľa.

saxana000
10. feb 2020

Ja mam sporiaci v slovenskej ale vkladat a vyberat sa da iba jeden den v mesiaci tusim 10eho.realne ked odoslem peniaze z osobneho na sporiaci platba sa zrealizuje az v ten den kedy je mozne urobit vklad.