Prečo nie je zaevidovaná moja platba SIPO?
Neplatí niekto SIPO prevodom priamo na ich účet? Poslal som peniaze týždeň dozadu a stále v esipe nemám evidovanú platbu, doteraz žiaden problém
No už vyšlo vonku o eKolkoch
„Problém vznikol na strane spracovateľa peňažných platieb poskytovateľa služby, to znamená banky Slovenskej pošty (365.banka, pozn. red.), ktorá prešla na systém instantných (okamžitých, pozn. red.) platieb.
Rezort financií dodal, že banka mala problémy pri nasadzovaní instantných platieb medzi 10. až 17. januárom a vraj od 18. januára bol systém opäť plne funkčný. NASES spresnil, že príčinou boli „nesprávne spracované XML súbory“ na strane 365.banky.
Medzitým už mali byť predmetné nespárované platby spracované štandardným spôsobom. Platby realizované od 21. januára majú byť už párované správne.
https://zive.aktuality.sk/clanok/as0Bple/system...
Už to zas funguje ale veeeeeľmi spomalene.. konečne som sa dostala po vyše týždni k potvrdeniu 😅🤦♀️ čo bolo doteraz max do 2 dní hotové

@tyler91 zdá sa že majú problém od kedy zaviedli prijímanie okamžitých platieb 9.1.2025 lebo odvtedy nefunguje ani párovanie platieb cez eKolok, to tiež ide na účet poštovej banky
SIPO si zruš, zbytočne platíš poplatok pošte a nastav si trvalý príkaz cez IB priamo platby dodávateľom, alebo povolenie na inkaso ak je suma každý mesiac premenlivá