icon

Skúsenosti s refundáciou z Myheritage

avatar
viki2505
20. jún 2025

Dobrý deň, chcem sa opýtať, či má niekto skúsenosti so stránkou Myheritage? Pred pár dňami mi nečakane stiahli za predplatné dosť veľkú sumu, a to bez predchádzajúceho upozornenia o predĺžení predplatného. Hneď som podala žiadosť o refundáciu, ozvali sa telefonicky včera a priamo z Londýna. V angličtine nie som taká zdatná, a čo celú telefonickú komunikáciu prakticky znemožňuje, je fakt, že som nepočujúca, čo som im napísala do ďalšieho emailu. Mám pocit, že tie správy nik nečíta, pretože dnes sa ma snažili kontaktovať a znova telefonicky. Má niekto skúsenosti so žiadosťou o vrátenie peňazí z tejto spoločnosti?

avatar
kaca222
20. jún 2025

Toto vykomunikovať jedine telefonicky. Dôležité je, že nie ste v práve - pravdepodobne ste aktivovali bezplatnú skúšobnú verziu a zabudli odhlásiť automatické obnovovanie predplatného. Toto je ale vaša chyba.
Mne sa stalo to isté, nakoniec som to vyhádala cez telefón, hrala som sa na blbú, že som nevedela, že je to nefér, atď atď. Ale popravde som veľmi dobre vedela, že je to len a len moja chyba a skrátka som dúfala, že to vykomunikujem 😃

avatar
janai1
20. jún 2025

@viki2505 aké iné upozornenie ako odsúhlasenie podmienok používania by si ešte akože chcela?? Stačí poriadne čítať a nehrať sa na hlúpu, že ťa neupozornili - oni ťa totiž upozornili.
Nájdi si niekoho kto vie komunikovať v angličtine

avatar
purple_wolf
20. jún 2025

ja som si tak robila ten test etnicity ci co to je... cisto tym ze si objednas ten test si aktivujete ucet ktory je zadarmo na mesiac ci ako a potom sa za to plati ... bolo to normalne napisane jak v maily, tak je to uvedene v podmienkach pri kupe a bolo potrebne si to deaktivovat pocas bezplatneho obdobia.... tie peniaze ti nevratia je to tvoja blbost a kedze je to legitimna firma tak ti to chcu vysvetlit polopatisticky ale to sa mailom neda preto ti volaju, to ze sa ti to nepaci je tvoj problem

avatar
viki2505
autor
20. jún 2025

Je to aj moja chyba, popravde mam aktivovanu zľavnenú platenú verziu, ktorá bola aktivovaná ešte pred rokom, a ktorú som medzičasom prestala používať, preto mi to vyfučalo z hlavy. Čerpala som zo skúseností s inými spoločnosťami, ktoré o predĺžení predplatného upozornia mesiac vopred. Ďakujem za pripomienky.

avatar
maranco
20. jún 2025
@viki2505

Je to aj moja chyba, popravde mam aktivovanu zľavnenú platenú verziu, ktorá bola aktivovaná ešte pred rokom, a ktorú som medzičasom prestala používať, preto mi to vyfučalo z hlavy. Čerpala som zo skúseností s inými spoločnosťami, ktoré o predĺžení predplatného upozornia mesiac vopred. Ďakujem za pripomienky.

@viki2505 na platby na internete používaj jednorázové karty, tiež si nastav nízky limit na internetové platby na karte tak ti nikto nečakane nestiahne veľkú sumu, iba do výšky nastaveného limitu

avatar
nerya
20. jún 2025

Áno tiež sa mi to stalo, všetko telefonicky odkomunikoval priateľ, peniaze vrátili.

avatar
romanam21
13. júl 2025

Mám rovnaký problém. Zatiaľ som ich kontaktovala mailom, tiež nie som v angličtine zdatná. Ale v podmienkach majú uvedené že pri skúšobných verziách, ktoré trvajú viac ako 7 dní bude držiteľ karty Visa a Mastercard informovaný vopred mailom. Taktiež majú v podmienkach že je možné do 30 dní od zaúčtovania požiadať o vrátenie peňazí v plnej výške. Pochybenie je teda si myslím aj na ich strane pretože informovaná som nebola tak ako je uvedené v podmienkach. Ako sa vám túto situáciu podarilo nakoniec vyriešiť?

avatar
viki2505
autor
13. júl 2025
@romanam21

Mám rovnaký problém. Zatiaľ som ich kontaktovala mailom, tiež nie som v angličtine zdatná. Ale v podmienkach majú uvedené že pri skúšobných verziách, ktoré trvajú viac ako 7 dní bude držiteľ karty Visa a Mastercard informovaný vopred mailom. Taktiež majú v podmienkach že je možné do 30 dní od zaúčtovania požiadať o vrátenie peňazí v plnej výške. Pochybenie je teda si myslím aj na ich strane pretože informovaná som nebola tak ako je uvedené v podmienkach. Ako sa vám túto situáciu podarilo nakoniec vyriešiť?

@romanam21 Našťastie, mne sa to podarilo nakoniec vyriešiť. Ako píšete, ponúkajú možnosť podať žiadosť o refundáciu, ktorú som napísala. Samozrejme, v angličtine. U mňa bol problém v tom, že v angličtine viem písať, ale komunikovať musím s človekom osobne, nakoľko som nedoslýchavá a potrebujem odzerať z pier, a prostredníctvom telefonického hovoru by som s nimi vôbec nedohovorila. Dvakrát mi volali, po prvom telefonáte od nich hneď prišiel email, na ktorý som odpovedala, že nepočujem, na druhý deň znovu volali, tak som znovu odpovedala na rovnaký email, že nepočujem. Nakoniec mi napísali posledný email, v ktorom na tento fakt prihliadli a ponúkli mi tri možnosti, jednou z nich bolo aj vrátenie peňazí v plnej výške. Požiadala som o vrátenie a peniaze prišli asi na tretí deň. Akurát pri podaní žiadosti je potrebné rátať s tým, že im trvá aj 7 dní, kým na žiadosť zareagujú. Ja som podávala v sobotu, prvýkrát volali v štvrtok.

avatar
viki2505
autor
Autor odpoveď zmazal
avatar
viki2505
autor
13. júl 2025
@romanam21

Mám rovnaký problém. Zatiaľ som ich kontaktovala mailom, tiež nie som v angličtine zdatná. Ale v podmienkach majú uvedené že pri skúšobných verziách, ktoré trvajú viac ako 7 dní bude držiteľ karty Visa a Mastercard informovaný vopred mailom. Taktiež majú v podmienkach že je možné do 30 dní od zaúčtovania požiadať o vrátenie peňazí v plnej výške. Pochybenie je teda si myslím aj na ich strane pretože informovaná som nebola tak ako je uvedené v podmienkach. Ako sa vám túto situáciu podarilo nakoniec vyriešiť?

@romanam21 Čo je nevýhodou je fakt, že inak ako v angličtine sa s nimi nedá komunikovať, či už telefonicky alebo prostredníctvom emailu.

avatar
romanam21
13. júl 2025

Ďakujem vám za odpoveď. Nie je pre mňa problém komunikovať v angličtine prostredníctvom mailu, pretože si dokážem pomocou prekladaču napísať správu. Ale žiaľ komunikovať cez telefón je problematické, keďže si to vyžaduje promptnú reakciu. Hádam sa mi podarí s nimi túto situáciu vyriešiť. Cez mail som s nimi dokázala vyriešiť zmenu mailovej adresy v starom učte do ktorého som sa nevedela už dostať tak dúfam, že sa mi podarí vyriešiť aj toto. Nerada totiž zdvíham zahraničné čísla, vzhľadom na to že sa mi často stáva, že mi prichádzajú podvodné smsky alebo telefonáty. Uvedomujem si že som si to mala sledovať, ale žiaľ spoliehala som sa na upozornenie.

avatar
viki2505
autor
13. júl 2025
@romanam21

Ďakujem vám za odpoveď. Nie je pre mňa problém komunikovať v angličtine prostredníctvom mailu, pretože si dokážem pomocou prekladaču napísať správu. Ale žiaľ komunikovať cez telefón je problematické, keďže si to vyžaduje promptnú reakciu. Hádam sa mi podarí s nimi túto situáciu vyriešiť. Cez mail som s nimi dokázala vyriešiť zmenu mailovej adresy v starom učte do ktorého som sa nevedela už dostať tak dúfam, že sa mi podarí vyriešiť aj toto. Nerada totiž zdvíham zahraničné čísla, vzhľadom na to že sa mi často stáva, že mi prichádzajú podvodné smsky alebo telefonáty. Uvedomujem si že som si to mala sledovať, ale žiaľ spoliehala som sa na upozornenie.

@romanam21 Tak ak im dáte dobrý dôvod ku komunikácii v písomnej podobe, tak sú nakoniec ochotní jednať aj cez email. Tiež som sa spoliehala na upozornenia, mám to tak s inými položkami. Dúfam, že sa vám podarí získať vaše peniaze späť. Držím palce🤞