icon

Ako reklamovať tovar u značky Zara?

15. sep 2024

Ahojte pozerám ich stránku ale neviem to tam nájsť, ako prosím pošlem tovar na reklamáciu? Ani nie po roku sa mi rozpadla kabelka...predajňu zara mam ďaleko takže jedine poštou...na stránke vidím ale len vrátenie v lehote do 30dni .nič o reklamácii po čase

avatar
anketkarka
15. sep 2024

Cez chat som vyreklamovala a pani mi dala inštrukcie na zaslanie cez Paketu.

avatar
danyelia
15. sep 2024

No neviem, keby sa Ti rozpadla po týždni, tak sa Ti nečudujem, ale po roku? Veď to nie je kabelka za 1 000 €, vyhodila by som a kúpila si novú...

autor
15. sep 2024

@danyelia bežne takto reklamujem veci...dúfala som že kabelka za 70e vydrží aspoň ten jeden rok...(nie denného nosenia ešte aj )

avatar
nikoletah
15. sep 2024

@danyelia 🤷🏼‍♀️ reklamujem všetko, prečo by som mala vyhadzovat peniaze cez okno, ak je zákonna lehota na reklamaciu 2 roky?

avatar
danyelia
15. sep 2024

@nikoletah Veď chápem, len zbytočne sa s tým človek bude naťahovať a strácať čas a energiu, ja by som na to nervy nemala 😁 Ešte keď nakoniec tú reklamáciu aj tak zamietnu...

avatar
stanulienkat
15. sep 2024

To si vážne dala za kabelku od Zary 70 eur? Majú tam príšerné kabelky na úrovni Miletičky. Ale teda určite reklamuj, máš na to nárok.
@danyelia mám aj lacnejšie kabelky a vydržia mi niekoľko rokov. A za taku kabelku jod Zary je 70e mega vela. To si radsej kupim od Aldo a mam krasnu kabelku.

avatar
22abigail22
15. sep 2024

Prihláste sa do vášho účtu (konta) a podajte žiadosť o vrátenie tovaru.
Na Zare zvlášť nedefinujú či sa jedná o klasické vrátenie či reklamácia - proste to majú všetko pod pojmom "vrátenie"
Po podaní žiadosti by Vám malo prísť e-mail s pokynmi na odoslanie plus štítky na balík. Tuším sa dá vrátiť tovar cez Packety (zasilovne).

avatar
mayka730
15. sep 2024

@22abigail22 ja som reklamovala body lebo sa paru ,raz malej body po pár noseniach príšerne zmolky ..nikdy viac ..kabat ani nehovorím bol krásny ale gombíky vypadávali jedna radosť a to stal okolo 40€ …

avatar
mayka730
15. sep 2024

A môžu ti zadarmo aj poslať kuriéra

avatar
yogagirl
9. sep 2025
@22abigail22

Prihláste sa do vášho účtu (konta) a podajte žiadosť o vrátenie tovaru.
Na Zare zvlášť nedefinujú či sa jedná o klasické vrátenie či reklamácia - proste to majú všetko pod pojmom "vrátenie"
Po podaní žiadosti by Vám malo prísť e-mail s pokynmi na odoslanie plus štítky na balík. Tuším sa dá vrátiť tovar cez Packety (zasilovne).

@22abigail22 pri starších objednávkach ako 30 dní mi už ale túto možnosť neukazuje.... Tiež som si kúpila vo februári kabelu a pred týždňom mi pustil šev na remienku. Nemáte niekto skúsenosť? Chat je umelá inteligencia, ktorá dokola píše že mám na vrátanie tovaru len 30 dní.