Ako vyriešiť rozdiely v cene pri online nákupoch Wolt Market/Tesco?
Ahojte, celkom casto objednavam z online potravin a casto sa stava, ze realna hodnota nakupu je ina, aku som zaplatila kartou. Napriklad ked sa strhnu poplatky za vazenie ovocia, alebo daju nahradny tovar, ktory je lacnejsi. Ked to bolo nieco okolo 2-3 eur neriesila som. Raz sa mi vsak stalo ze rozdiel bol 10 eur, tak som to riesila cez zakaznicky chat, kde mi pisali, ze tie peniaze mi automaticky poslu na ucet. Nikdy sa to vsak nestalo.. teraz znova mam rozdiel skoro 10 eur lebo mi nieco nedorucili lebo sa vypredalo a nebola nahrada.. ako to mal riesit?
Ale mne realne ani raz nic neposlali, nielen teraz.. ked som im to oznamila, povedali, ze to mam riesit s mojou bankou
nechápem,nakupuješ cez wolt alebo cez tesco online?
čo to je poplatok za váženie ovocia?
priznam sa ze zatial nie, kedze iba raz bola vacsia suma, vtedy som to nakoniec nechala tak, a teraz druhykrat..len sa cudujem, ze sa toto deje, ked tvrdia, ze to ma byt automaticke. Ale asi predsalen teraz uz zajdem do banky
@rozculena aj aj, stalo sa mi to pri oboch obchodoch
a oba obchody ťa odkázali na banku?
@rozculena ano cez chat
sestra kupuje z tesca,ona s nimi nemala žiadny problém nikdy,ale teda neviem,či platí dopredu
nechatuj s nimi,ale volaj 0800222333
PO-NE 8,00-23,00
@rozculena Dakujem 🙂 skusim zajtra zavolat
Tak si choď nakúpiť !!!!
@mandarinka555 😄😄
Nakupujem cez Tesco- vždy si dávam platbu až pri doručení, tam mám istotu že mi zauctuju len reálne čo mi doniesli a pri Wolte - nikdy sa mi nestalo že by mi nevrátili rozdiel, mne vždy automaticky príde na účet.
veď načo pri tescu platíš vopred, plať kartou pri doručení tovaru. Ja objednávam niekoľko rokov a žiadny problém s tescom.
Ale aj ked platis tesco kartou vopred, peniaze si strhnu az v okamihu, kedy maju pripraveny nakup a platis presne to, co je na blocku…
Ano, niekedy je rozdiel oproti nakupu, ktory bol v kosiku, ale stale platis za to, co realne dostanes..
Ale teda raz sa mi stalo, ze mi nedodali jeden tovar, obratom mi poslali peniaze..
neviem, co s tym ma tvoja banka
@lol2219 mne strhli hned v sekunde zadania objednavky
Pravidelne objednávam z Wolt a nikdy v živote mi platbu nestiahli ale vždy len zablokovali danú sumu. Keď nemali niečo na doručenie alebo pri ovoci/zelenine bola iná cena tak si z tej zablokovanej sumy reálne stiahli sumu doručeného tovaru.
Objednávam aj z edelie a tam to funguje rovnako. Najprv blok na účte a po doručení stiahnutie reálnej sumy.
Neviem, ale co je tiez zaujimave, oni mi poskytli ID platby, nech to skontrolujem cez banku. Ja som nakoniec banku kontaktovala a realne mi povedali, ze platbu s takymto ID neregistruju..
peniaze ti nestrhnu hned, iba zablokuju. Blokuje sa suma ktoru ty vidis na objednavke.
A ked ti realne dorucia, za sumu vyssiu, potvrdia uskutocnenie nakupu, oni si vyziadaju vyssu platbu nez je blokacia. Ak ti dorucia za menej, realne sa ti zuctuje nizsia suma nez sa blokuje, teda strhnu si menej a zvysok ostava na ucte.
O takto "varatenych" peniazoch nechodi info, ani sms, ani mail, ani to nevidis ako samostatnu uctovnu polozku na ucte.
Skontroluj si realne faktury na dodany tovar vs. realne strhnute sumy za dodany tovar.
Uvidis, ze sa zhoduju...
Skontroluj so spatne platbu, ktoru ti strhli. Moze to byt tak, ze oni po potvrdeni objednavky len rezervuju peniaze. Teda vidis tam minus na svojom ucte, ale obi tie peniaze este nemaju. A ked ti uz vyfakturuju skutocny nakup, tak si z tej rezervovanej sumy vezmu tolko, kolko mas na blocku. A teda nic ti uz nevracaju. Lebo ren rozdiel ti ostal na ucte.
Teda ja to mam tak s parkovnym. Niekedy mi koze stiahne viac, ale ked skor ukoncim parkovne, tak mi tie peniaze nevratia, ale z tej rezervovanej sumy vezmu kolko som skutocne minula.
@elanor No presne o to ide, ze sa nezhoduju..
Uvediem priklad.. dajme tomu mam na ucte 500 eur.. spravim online nakup za 50 eur, hned mi z uctu stiahne tie peniaze a realne mi ukazuje zostatok 450.. potom pride nakup, na blocku mam 40, plus este zaratany poplatok za sluzbu, v maili mi pride faktura na nakup plus poplatky 45 €… ale na ucte mam stale 450 eur, nezmeni sa to ani za niekolko dni
zuctovanie platieb kartou moze niekedy trvat az 2 tyzdne.
Takze, kontroluj este raz...
Neuvádzaj príklady ale reálne si dnes pozri zúčtovanu platbu napr. z februára a porovnaj s faktorou
neverím ti, že je to zle lebo čo poznám ľudí objednávajú dlho a nikto nemá problém len ty. Ja objednávam tesco aj deliu a žiadne problémy.
@3009 Ja netvrdim, ze to maju zle, len chcem zistit co sa deje. Hlavne takto, ak sama banka povedala, ze tu platbu, na ktoru sa oni odvolavaju, nevidi
Toto mi príde veľmi divné. Z online tesca objednávam 3 roky a nikdy mi to nestrhlo platbu hneď. Presne tak ako píšu ostatní. Vždy strhnú až v deň kedy nákup odíde zo skladu. Asi 2x som som odmietla náhradu a do 2 dní mi bez problémov vrátili peniaze späť na účet, nikam som nemusela volať.
Plus teda ten tvoj príklad som nepochopila. Neviem čo je poplatok za službu. Akože poplatok za doručenie? Veď to príde na jednej faktúre, aké dodatočné poplatky?
ten nákup už bol doručený? Ozaj si nakupovala cez Tesco online?
https://potravinydomov.itesco.sk/groceries/sk-SK
alebo cez nejakú donášku,čo urobí nákup priamo v Tescu? Ešte si neodpovedala,že čo je to poplatok za váženie ovocia,tesco nič také nemá
Opravujem sa, vsetko kupujem cez firmu Wolt - oni maju spolupracu aj s Tescom. Cize nie priamo od Tesco online. Wolt má poplatok za váženie ovocia/zeleniny ktorých cena sa určuje podĺa hmotnosti, kedze ak si vyberiem 5 ks bananu, moze to byt rozna hmotnost/cena. Oni ro maju nastavrne na vyssie hmotnosti, pricom realne to zvykne byt menej. To sa potom upravi podla konkretnej objednavky
Ale to nie je žiaden poplatok za váženie ovocia ale reálna cena odváženeho ovocia 😂 Nenaúčtujú ti predsa 2 kg, keď reálne to má 1,5kg.
Ale podľa tvojich zmätočných odpovedí mám pocit, že ty absolútne nechápeš čo ti kto účtuje a koľko reálne platíš. Iba si niečo myslíš a nevieš to

Vyzvať o zaplatenie....a pripadne napísať. Ze sa úhrada ešte neuskutočnila