Alza.sk - vaše skúsenosti
Na heureke som si všimla dosť veľa zlých recenzií... aké skúsenosti máte vy? Cena produktu, ktorý chcem je dosť priateľná, ale za to aby som s tým potom mala problémy mi to určite nestojí 🤔
Bez problemov,opakovane nakupujem
Ja len že podľa tých recenzií co tam ľudia píšu, už váham teda či kupovať/nekupovať
Alza je síce drahšia, možno preto toľko zlých recenzií, ale nikdy sme nemali problém.. chodili sme najčastejšie pre tovar osobne na výdajňu
tak ja neviem, TV či práčku som tam nenakupovala. šlo o drobnú vec (hoci stále tuším 39 eur), ale ja som pochodila dobre 🙂
Kupovala som viackrat, vacsinou drobnosti, ale nikdy som nic nemusela reklamovat, cize co sa reklamacie tyka, tak neviem zhodnotit. Inak v pohode.
Ja nemám pozitívnu skúsenosť. Objednávali sme prebaľovací pult, prišiel za 16 dní, Alza sa vyhovárala na kuriéra, tvrdili, že tovar odovzdali, kuriérska spoločnosť tvrdila, že nie. Nikto nevedel, kde sa tovar nachádzal. Vraj si mám z času na čas zavolať. No hrôza.
Dali sme tomu opätovne šancu, situácia sa opakovala. Už nikdy viac.
Ja by som chcela mobil za 1000€, co nieje malo, tak sa bojím aby bolo všetko v poriadku
Ja zle.. Objednala som si čistiacu kefu a gél s tým ze mi ho uložia v alzaboxe a čakala som vyše týždňa lebo každý deň 5 krát mi poslali sms ze nepríde balík nakoniec keď akože došiel som ho nemohla vyzdvihnúť lebo to nešlo z alzaboxu po 3 dňoch sa mi podarilo im vysvetliť ze nefunguje nakoniec sa mi ozvali lebo sme s manželom písali extrémne dlhú a podrobnú sťažnosť že keď chcem postarajú sa o mňa s novou zásielkou a poštovným zadarmo keďže som kefu chcela súhlasila som a ešte som vybavila deťom alzakov zadarmo keďže bieda i chodili tká so mnou do alzaboxu a volala som tam 100krat min.
Alza už nemá eshop zaregistrovaný ne heureke, takže tým, čo u nej nakúpia, nepríde do emailu link, aby eshop ohodnotili. Ak je niekto spokojný s nákupom, neuteká na heureku, aby sa tým pochválil. Človeka to ani nenapadne. Preto sú tam len negatívne reakcie. No a keďže alza zrealizuje možno aj viac ako milión objednávok mesačne, jasné, že sa nájdu ľudia, ktorí z nejakého dôvodu budú nespokojní. To bude vždy a všade... no a tých pár, čo je nespokojných potom ide na heureku a napíše tam zlú recenziu. Alza je úplne v pohode eshop, je to jednotka v Česku aj na Slovensku, určite by som nemal žiadne obavy.
Nám sa pokazil disk k PC 2x a 2x nám bez problémov vrátili peniaze.
Pozri,ludia vecne na nieco somru aj tie recenzie treba citat s porozumenim. Objednavam z alzy a nikdy ziadny problem nebol.
My sme z slzy xkrat objednávali a vždy spokojnosť. Aj sme vracali veci lebo nesadli alebo nevyhovovali (ja napr mobil) a bez problémov
objednavam z alzy velmi vela, lebo cena tam je vzdy najnizsia a nemala som problem. dokonca sme vraciali v 14 dnovej lehote kavovar lebo nesiel a vratili peniaze na pockanie
my máme len dobré skúsenosti...a to objednávame často .... Len máme výdajné miesto takže my ideme len tam.... Možno cez coronu na jar bol troška problém, dlhšia čakacia doba, ale inak OK
Nikdy sme nemali s alzou problem. 2x sa nam stalo, ze sme nieco museli reklamovat a bez problemov.
Vzdy ale vsetko riesime cez vydajne miesto.
Z Alzy som už nakupovala veľa krát a ešte som nič nemusela reklamovať, majú veľký výber, kupovala som z tadiaľ 2xTV, mobily pre deti za akciovú cenu, počítač, tlačiareň, náplne. Kurier mi to doniesol dosť skoro. Takú drahú vec by bolo dobre dať si poslať na výdajné miesto a tam skontrolovať, či je všetko v poriadku.
Roky objednávame z alzy - aj do predajne, aj Alzaboxu, aj kuriérom. Každý tovar (je jedno ako ho prevezmeš) si máš do 24h rozbaliť a skontrolovať a hneď nahlásiť problém. Riešia to okamžite (je to ešte rýchlejší postup ako pri odstúpení od zmluvy do 14 dni).
Všetko bez problémov. Objednávame elektroniku, spotrebiče, aj potreby pre dieťa.
Raz som “reklamovala” NB, v rámci tých 24 hodín za 1300€, a bez problemov. Na druhý deň som ich vymenila na predajni. Pred Vianocami naprikad neprišli bratovi slúchadlá za vyše 200€ - prišla original krabička vo fólii bez slúchadiel. Vyreklamovali bez problemov, deň overovali ale potom poslali nové, samozrejme dodanie boli asi 3 dni, ale čo čakať 20-22. Decembra.
Alza už veľmi dlho nefunguje cez heureku.
Tieto zlé skúsenosti, čo tu ostatní opisujú, som mala z Mall.sk
Ja nemám dobré skúsenosti, objednala som tovar, len šach za 8 eur , vyplatila dopredu, doručenie na najbližšiu poštu,mesiac som sa musela s nimi doťahovať, aby mi to už poslali. Prišlo to v poriadku, ale stálo ma to veľa nervov. Stále písali ospravedlňujúce maily, keď už konečne napísali, že posielajú, znova vzápätí ďalší mail , že sa ospravedlňujú za oneskorenie a takto to šlo dokola mesiac. Ten šach je bez chyby, ale alzu nikdy viac.
Musíš vyskusat😀
My tam už neobjednávame ... naposledy sme objednali tovar, ktorý nám nakoniec ani neprišiel, 2 mesiace posielali emaily, že sa ospravedlňujú, "tovar zaisťujeme" a pod.... keď sme tovar objednávali, bolo pri ňom v popise (tak ako to tam je doteraz), že tovar je na ceste a očakávajú ho napr. o 4 dni ... tak sme objednali, a potom sa 2 mesiace tento dátum dodania predlžoval, a myslím, že by doteraz nič neprišlo ... tak sme objednávku museli stornovať, aspoň že peniaze bez problémov vrátili, aj keď sme museli čakať, kým sa pripíšu na účet...
Aj známej sa stalo, že objednaný a zaplatený tovar jej nechodil, tak tam vyvolávala viackrát a nakoniec jej prišiel do Alzaboxu 2x , s tým, že druhýkrát už pýtalo peniaze, ale ona už mala ten svoj balík zaplatený aj prevzatý, tak tento neprevzala.
A ďalší známi si našli v Alzaboxe tovar, ktorý si neobjednali, tak ho posielali Alze späť :D
Takže my cez Alzu už neriskujeme, ešte aj ceny majú niekedy vyššie ako inde
Dievcata a objednavali ste z alzy aj pouzity alebo rozbaleny tovar?cena je velmi lakava ale neviem co od toho cakat
mne poslali iny vyrobok, ako som si objednala, mensi, ale vratili peniaze , aj zaplatili postu , co som posielala spat
v alze nakupujem uz asi 15 rokov a absolutne bez problemov, aj reklamacie, co zopar bolo, vsetko tiptop
Pozor lebo v prípade reklamácie veľkého spotrebicu v predĺženej záruke majú na to až 90 dni... takže normálne my 95 dni bez chladničky a za 2 mesiace znova odišla... už chcem len peniaze a pokoj od nich.
ja som sa s nimi mesiac natahovala kvoli malému šachu, aby mi ho konecne doručili, nikdy viac
Roky objednávame z alzy - aj do predajne, aj Alzaboxu, aj kuriérom. Každý tovar (je jedno ako ho prevezmeš) si máš do 24h rozbaliť a skontrolovať a hneď nahlásiť problém. Riešia to okamžite (je to ešte rýchlejší postup ako pri odstúpení od zmluvy do 14 dni).
Všetko bez problémov. Objednávame elektroniku, spotrebiče, aj potreby pre dieťa.
Raz som “reklamovala” NB, v rámci tých 24 hodín za 1300€, a bez problemov. Na druhý deň som ich vymenila na predajni. Pred Vianocami naprikad neprišli bratovi slúchadlá za vyše 200€ - prišla original krabička vo fólii bez slúchadiel. Vyreklamovali bez problemov, deň overovali ale potom poslali nové, samozrejme dodanie boli asi 3 dni, ale čo čakať 20-22. Decembra.
Alza už veľmi dlho nefunguje cez heureku.
Tieto zlé skúsenosti, čo tu ostatní opisujú, som mala z Mall.sk
@daniela1911 no ja mam hrozne skusenosti, dobre skusenosti maju len ti, co nikdy s nimi neriesili problem...
@anonym_autor hrozne skusenosti,fakt zle, objednavam dlhodobo a dobre skusenosti mas s nimi,pokial nemas nejaky problem,reklamaciu a podobne,uz mesiac sa s nimi natahujem kvoli reklamacii umycacky riadu.. male drobnosti od nich objednavat ok, ale vacsie veci neodporucam




aké problémy? my sme zakúpili výrobok cez net do tej boxschránky či ako sa to volá. výrobok doslova nesadol. nebol vadný, zlý, pokazený, nie. proste nesadol. šla som na predajňu a povedala, v čom je problém a vrátili peniaze. hneď v ten deň som zakúpila už správny, ktorý pasoval a všetko OK. ja som nemala najmenší problém. šlo o súčiastku do PC, preto som nemohla tušiť, že nesadne. ale pán (konkrétne v ZA) bol veľmi milý, ochotný, ešte mi aj odporučil ten správny tovar, objednala som a vybavené. peniaze boli ihneď vrátené.