icon

Nay - reklamácia bez bločka

avatar
alienkami
11. mar 2021

Zdravím. Chcem sa poradiť, možno má niekto s tým skúsenosť.
Pred 4 a pol rokom sme kúpili v NAY práčku. Zaplatili sme si aj predĺženú záruku o 3 roky. Takže práčka je ešte v záruke. Zmluvu o predĺženej záruke mám, je na nej aj číslo dokladu... ale nemám pokladničký blok. Bolo to kupované bez karty. Uznajú mi reklamáciu?
Neviem v čom je chyba, asi rozpadnuté ložisko.

avatar
cee_68
11. mar 2021

@alienkami Pokladničný doklad nie je treba k žiadnej reklamácii. Stačí dokázať, že ste kupovali u predajcu, kde reklamujete. Tá zmluva by mala v pohode stačiť.

avatar
magduska2
11. mar 2021

@alienkami A ktej predlzenej záruke ste náhodou nespisovali nejaké papiere?
ja som riešila niečo podobné síce nie v Nay ale v euronics...tiež som mala predl.záruku...a ked sa pokazila kontaktovala som ich ,na čo mne bolo povedané,že to už neni ich záležitosť,že po uplynutí 2rokov(zakonom daná zaruka) uz to musim riesit cez poisťovňu.
Takze som prešla všetky tie papiere,.kt sme obdržali pri kúpe a fakt tam bola zmluva vlastne ako keby normálna poistka.
Bez problémov som ich priamo kontaktovala na základe vlastne tej našej zmluvy a oni už mi poslali priamo servisáka z BOSCH.

avatar
alienkami
autor
11. mar 2021

@magduska2 Aha, to mi nenapadlo. Idem to preštudovať.

avatar
alienkami
autor
11. mar 2021

@magduska2 tak ja mám v papieroch, že Predajca prevádzkuje Systém asistenčných a servisných služieb... a Garant sa zaväzuje, že to uhradí. (veľmi stručne povedané)

avatar
magduska2
11. mar 2021

@alienkami Aha ,tak ich skús kontaktovat a uvidis.ked ta napadne ,daj potom info 😉

avatar
alienkami
autor
11. mar 2021

@magduska2 dám. Keď už som otvorila diskusiu, tak nech to má aj rozuzlenie 🙂

avatar
sara07
11. mar 2021

@alienkami v nay ti stači to čo máš, pripadne mesiac ako si platila , nay karta a oni si už blok dohladaju v systéme , reklamacie su otvorené inak kde su vydajne miesta

avatar
alienkami
autor
11. mar 2021

@sara07 nay kartu nemám. Nebolo to kupované na kartu.

avatar
sara07
11. mar 2021

@alienkami nevadí stačí tá zmluva, reklamacie vybavuju určite, prípadne si zavolaj , ved maju aj reklamu že bločky si vedia pri reklamacii dohladat, stačí ti to čo máš
pri karte sa to lahšie hlada ale dá sa vždy

avatar
alienkami
autor
11. mar 2021

@sara07 ďakujem

avatar
martina1201
11. mar 2021

@alienkami ahoj, mne prišla faktúra na mail. Skús ten pozrieť.

avatar
alienkami
autor
12. mar 2021

@martina1201 to bolo tak narýchlo kupované priamo na predajni, takže faktúru v maili nemám.

avatar
alienkami
autor
12. mar 2021

Manžel písal priamo do servisného strediska, tak čakáme odozvu.

avatar
odesi
12. mar 2021

Podla mna s tym nebude problem. Pokial mate papiere a je tam aj cislo objednavky resp faktury, tak to im bude stacit, neboj. No daj vediet, ked vam poslu stanovisko, aby sme vedeli

avatar
alienkami
autor
16. mar 2021

Tak reklamáciu nám síce uznali, ale opravovať to nebudú lebo je to nerentabilné. Vyplatia nám zostatkovú cenu. Máme si prísť vyzdvihnúť na predajňu.
Manžel práčku otvoril a zistil, že by sa zrejme ani nedala opraviť lebo chyba je v zavesení bubna a ten by bolo veľmi komplikované vybrať (práčka plnená zvrchu). Keby to bolo ložisko, tak to opraví, ale takto sa to fakt neoplatí.
Ak vás zaujíma koľko sme dostali zostatkovú hodnotu, napíšem neskôr. Ešte to nevieme.

avatar
alienkami
autor
17. mar 2021

Práčka stála 279€ + predĺžená záruka 56€ a zostatková cena po 4,5 roku používania je... Tramtadadá... 124€
Som príjemne prekvapená. ✌️😎

avatar
sara07
17. mar 2021

@alienkami preto kupujem v nay lebo ak sa niečo vyvrbí tak sa rozhodne chovaju inak ustretovejšie