icon

Problémy s booking.com

avatar
pictbridge
1. jún 2025

Ahojte . Ideme do Chorvátska o 14 dní a mame to cez booking. Som trosku v nervoch , samozrejme všetky potvrdenia chodia na mail aj o zaplatení no mala som jednu otázku ohľadom ubytovania a ubytovateľ neodpovedá. Tak už stresujem. Ideme tak prvýkrát.

avatar
maranta_leuconeura
1. jún 2025

Skus mu napisat tak, ze pouzijes prekladac do chorvatstiny. Alebo rovno po slovensky. Mozno len nevie anglicky, uz sa mi to stalo. Inak mam len dobre skusenosti, vyuzivam booking asi 4x rocne

avatar
ivka225
1. jún 2025

@pictbridge mam za sebou asi tak 30 rezervacii, skusenosti iba dobre.

avatar
mdse
1. jún 2025

@pictbridge len dobré skúsenosti

avatar
simulienka2207
1. jún 2025

@pictbridge ja mam zatiaľ len dobre skúsenosti a to dokonca v Rumunsku, ked chodime do Bulharska autom a tam prespavame cestou tam aj späť...

avatar
danniiee8
1. jún 2025

Používam pravidelne a nikdy som nemala problém.

avatar
tinkatomas
1. jún 2025
@simulienka2207

@pictbridge ja mam zatiaľ len dobre skúsenosti a to dokonca v Rumunsku, ked chodime do Bulharska autom a tam prespavame cestou tam aj späť...

doteraz som nemala žiadnu negatívnu skúsenosť a to som už fakt dosť pobytov rezervovala.

avatar
muchotrafka298
1. jún 2025

Vobec by som nestresovala, lebo ja som raz takto pisala cez ten formular do Grecka, ze mi meska lietadlo a dojdem neskor a ked som prisla do hotela, tak mi typek na recepcii vysvetlil za pomoci prekladaca, ze oni na tie spravy neodpisuju a nevedia ani anglicky.

avatar
wade
1. jún 2025

Booking.com je iba sprostredkovateľ. Kvalita ubytovania, komunikácia a služby sú rôzne podľa poskytovateľa. Preto tam máš hodnotenia a recenzie. 95% dobrých skúsenosti - urobil som cez nich minimálne stovku rezervácii po celom svete - ale stále si všetko kontrolujem. Recenzie, polohu, recenzie ma iných portáloch (google).

avatar
tetapetra
1. jún 2025

Tiež mám len dobre skúsenosti. Chorvátsko, Slovinsko, Rumunsko aj Slovensko.

avatar
mirage
1. jún 2025

mam aj dobre, aj zle skusenosti, je to o stasti a zodpovednom pristupe prenajimatela.

avatar
zuzanka.zuzu
1. jún 2025

mám aj zlé, booking nepomohol a nedovolil ani zverejniť zlú recenziu na ubytovanie. ale my máme veľa pocestované a vieme reči a máme aj peniaze takže som v strese nebola... keby bola v rovnakej situácii moja mamka tak je v prd*li 🙈 preto som bola na booking strašne nahnevaná 😡

avatar
1sally12
1. jún 2025

Nie, zakaždým dobré skúsenosti.

avatar
queen_mary
1. jún 2025

Ak malo ubytko dobre recenzie, nebolo nove, a vies si ho dohladat aj cez google, tak by nemal byt problem

avatar
biba_18
1. jún 2025
@zuzanka.zuzu

mám aj zlé, booking nepomohol a nedovolil ani zverejniť zlú recenziu na ubytovanie. ale my máme veľa pocestované a vieme reči a máme aj peniaze takže som v strese nebola... keby bola v rovnakej situácii moja mamka tak je v prd*li 🙈 preto som bola na booking strašne nahnevaná 😡

@zuzanka.zuzu čo znmená nedovolil zverejniť zlú recenziu??

avatar
katica06
1. jún 2025

@pictbridge mám dobré skúsenosti ale veľa necestujem, kmotra s neterou cestujú viac a majú aj negatívne skúsenosti, aj keď predošlé recenzie boli dobré, nejednalo sa o hoteli ale súkromné osoby, či sa jednalo o Chorvátsko alebo iné krajiny.

avatar
zuzanka.zuzu
1. jún 2025
@biba_18

@zuzanka.zuzu čo znmená nedovolil zverejniť zlú recenziu??

@biba_18 to bolo komplikované, my sme po prvej noci (ani tá sa nekonala ale tú som bola ochotná zaplatiť keďže kľúče sme mali my a reálne sme im "obsadili" izbu) stornovali pobyt a s ubytovaním sa dohodli že nebudú za zvyšné noci pýtať peniaze a takto sa to malo vyriešiť, ale keďže to bolo cez booking a riešilo sa to v 3 rečiach tak sa dobrá vôľa stratila niekde v preklade 🤷 inak my sme ešte niekoľko dní boli v tom meste a vedeli sme to vyriešiť priamo na mieste, komplikácie robil booking ktorý držal peniaze. proste celé zle .... no a na stornovaný pobyt už nevieš dať recenziu. čo je ok ale prečo som potom musela celé zaplatiť keď to podľa nich bolo stornované, to mi už nepovedali 😉

avatar
huxy
1. jún 2025

Ja mám zatiaľ len zlú skúsenosť s ubytovaním cez booking, na Slovensku. Proste vytvorený profil za účelom podvodu. Našťastie peniaze hneď vrátili. Akurát stresy s hľadaním náhradného ubytovania.

avatar
lila246
1. jún 2025

Ja mam v pohode skusensoti, ale vzdy beriem len ubytovania co maju aspon 8/10 a co maju nejake recenzie. Preto ked ubytovanie je ako *nove*, a nema ziadne recenzie, tak urcite nebrat!!! Ano,bohuzial moze ist vtedy o podvod

avatar
maranco
1. jún 2025

@pictbridge s bookingom mám 2 negatívne skúsenosti ostatné dobré

naposledy na recepcii chceli aby som zrušil booking rezerváciu že mi dajú lepšiu cenu, ale to nebola pravda tak som nerušil, potom že za takú cenu čo som rezervoval to iste neponúkajú nakoniec dali izbu s nižším vybavením ako bola v popise a na fotkách, reklamoval som tak dali trošku lepšiu ale aj tak nie takú čo bola zaplatená, tak som sa už nechcel naťahovať a že potom dám aspoň negatívne hodnotenie

napísal som bookingu že som dostal inú izbu, priložil fotky a bez reakcie len poďakovali za správu
potom ubytovateľ zrušil rezerváciu akoby som tam ani neprišiel, prišla z bookingu správa
"je všetko v poriadku? Ubytovanie nám oznámilo, že ste sa nedostavili na svoj pobyt"
tak som použil tlačítko/možnosť "áno ubytoval som sa" a nič ostalo to zrušené ani recenziu som nemohol dať

avatar
lindus_esterka
1. jún 2025

Kym netrebalo nic riešiť tak vsetko ok, no akonahle sa vyskytol problém s ubytkom (nezodpovedalo fotkam, popisu, nefunkčné vybavenie atd.) tak to bolo na dlhe lakte, booking nie je ani trocha napomocny pri rieseni reklamacii

avatar
tamitamitami
1. jún 2025

Ja mám iba dobré skúsenosti....cestujeme 1-2 krát mesačne aj keď momentálne iba Slovensko/Poľsko.
Riešila som aj reklamáciu, všetko uznali a vrátili peniaze.

avatar
janetinka27
1. jún 2025

@pictbridge ahoj, nasi isli tiez raz cez booking do sturova. Nejak nepozerali recenzie ubytka, isli narychlo, ale pisali majitelovi nejake otazky este pred ubytovanim a odpovedal trochu agresivne. Bol na booking nahnevany, ze ho obera o peniaze, berie si proviziu a on to cez booking ani nechcel prenajimat blabla
Nasi isli na poslednu chvilu vtedy neplanovane, tak uz isli k nemu, ze prinajhorsom si najdu ine ubytko na mieste.
Nakoniec u neho to bolo inak ako uvadzal na bookingu, napr.nemali vlastny balkon, ale spolocnu balkonovu "ulicu", kadial sa prechadzalo, hostia si tak chodili navzajom okolo balkonoveho sedenia, museli si kupit vankuse, zle sa tam spalo, otras, chlap demo hulvat
My sme zatial boli vzdy spokojni, ale citali sme vzdy recenzie a isli iba na overene miesta

avatar
fiirsttiime
1. jún 2025

Tiez zle 🙈

avatar
pictbridge
autor
1. jún 2025
@janetinka27

@pictbridge ahoj, nasi isli tiez raz cez booking do sturova. Nejak nepozerali recenzie ubytka, isli narychlo, ale pisali majitelovi nejake otazky este pred ubytovanim a odpovedal trochu agresivne. Bol na booking nahnevany, ze ho obera o peniaze, berie si proviziu a on to cez booking ani nechcel prenajimat blabla
Nasi isli na poslednu chvilu vtedy neplanovane, tak uz isli k nemu, ze prinajhorsom si najdu ine ubytko na mieste.
Nakoniec u neho to bolo inak ako uvadzal na bookingu, napr.nemali vlastny balkon, ale spolocnu balkonovu "ulicu", kadial sa prechadzalo, hostia si tak chodili navzajom okolo balkonoveho sedenia, museli si kupit vankuse, zle sa tam spalo, otras, chlap demo hulvat
My sme zatial boli vzdy spokojni, ale citali sme vzdy recenzie a isli iba na overene miesta

@janetinka27 toto ubytko ma hodnotenia 8.4 a iba dobré recenzie 🙂 tak snáď všetko bude OK.

avatar
temperity
1. jún 2025

@pictbridge tak ako manager hotela ti odpisem k veci.
Booking na odpovede hosti neodpoveda, je to predajny kanal. Hotel ma svoj extranet, kde vidi rezervacie, nastavenia atd a samozrejme postu a poziadavky od hosti. Slusny ubytovatel ma bud nastavene automaticke odpovede (ak je sprav vela), alebo teda odpisuje sam. Opakujem teda, so spravami hosti booking nema nic spolocne. Nemoze predsa vediet detailne co a ako funguje v kazdom zariadeni.
Preco nezavolas na cislo na rezervacii a otazku si neprejdes telefonicky? Ak nevies po anglicky popros priatela, znamych.

avatar
pictbridge
autor
2. jún 2025
@temperity

@pictbridge tak ako manager hotela ti odpisem k veci.
Booking na odpovede hosti neodpoveda, je to predajny kanal. Hotel ma svoj extranet, kde vidi rezervacie, nastavenia atd a samozrejme postu a poziadavky od hosti. Slusny ubytovatel ma bud nastavene automaticke odpovede (ak je sprav vela), alebo teda odpisuje sam. Opakujem teda, so spravami hosti booking nema nic spolocne. Nemoze predsa vediet detailne co a ako funguje v kazdom zariadeni.
Preco nezavolas na cislo na rezervacii a otazku si neprejdes telefonicky? Ak nevies po anglicky popros priatela, znamych.

@temperity booking je podľa mňa stred medzi mnou a ubytovateľov. Keďže som zadala požiadavku so správou booking ju odoslal vidím to a čakám na odpoveď. Keď moju požiadavku potvrdí ubytovateľ ma mi prísť oznámenie.