Darovanie oblečenia v Košiciach

hypoteka14
17. júl 2022

Ahojte,

vytriedila som jednu velku tasku oblecenia. Predtym fungovali tie boxy ktore boli snad na kazdom sidlisku, avsak citala som, ze uz ich vsade zrusili. Preto sa chcem opytat, ci mi niekto neviete poradit, kde by som mohla oblecenie dat. Vdaka 🙂

ivangeline
17. júl 2022

To zaujima aj mna. Ak to nvm darovat,nvm co s tym. Raz za cas su zbery suchych potravin a satstva...ale ak nie su,nvm co s tym..

viestta
17. júl 2022

Na hlavnej pri fontáne je charitatívny obchod, spýtaj sa tam

mulm
17. júl 2022

@hypoteka14 ahoj mozes ich darovat u nas ak chces budeme velmy radi

1177
17. júl 2022

@mulm
Dobrý deň, takisto máme veľa detského oblečenia, kam presne ho môžeme doniesť?

mulm
17. júl 2022

@hypoteka14 pomahame ludom ktory to potrebuji naj viac pracujem ako TSP vo velkje ide ak sa rozhodnes darovat nasim ludom tak si po veci pridem osobne zbytocne je to vyhadzovat ked niekomu mozu este posluzit ale ako chces 😃

mulm
17. júl 2022

@1177
@1177 ja pracujem vo velkej ide ale kazdopadne aby ste ne museli chodit si prideme osobne preto alebo ak am nevady ta cesta tak mozte priniest aj osobne OCÚ velka ida

lienka3
17. júl 2022

@mulm dobry den,taktiez mam vytriedene damske veci,velkost S/M,pekne,nositelne a je mi luto vyhodit. Aj detske,cca velkost 80 a vyssie,taktiez bez flakov,dier (teplacky,tricka,natelniky,tielka,puncosky,zimna bundicka). Viete si po to prist? Pripadne nejaky kontakt kam vam viem napisat? Dakujem pekne.

mulm
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
pinkgirl
17. júl 2022

Oblečenie vieš stále darovať charite ktorá mala tie kontajnery - jeden zberný kôš majú pred kabinkami v Pull&Bear v Auparku.

hypoteka14
autor
18. júl 2022

@pinkgirl faakt ? a to chodim pravidelne do auparku ale toto som si tam veru nikdy nevsimla..

hypoteka14
autor
18. júl 2022