icon

Kde nájsť kurz sebalíčenia v Košiciach?

30. sep 2025

Ahojte, vedeli by ste mi poradiť niekoho na kurz sebalíčenia z Košíc?
Nie som začiatočník, len sa chcem naučiť nové veci, ktoré by mi s pribúdajúcim vekom pomohli. Samozrejme, že videá a tutoriály sledujem. Ale zažiť odborníka v praxi je niečo iné. Ak budete mať aj tip, dajte pls aj cenu. Ďakujem 🙂

majamat
30. sep 2025

@anonym_autor daj pozor, lebo nei vzdy to mozu byt odbornici neviem do akej miery je nevhynutne v tomto nejake vzdelanie ( tym nemyslim vyslovene skolu, ale su aj krzy robene nazaj odbornikmi a na vysokej urovni, ktore moze mat dany ucitel/lektor )

nie sm si ista, ci taky kurz nemoze robit aj niekto, kto je rovnako odchovany na tutorialoch, ako ty. to by ti potom asi toho vela neprinieslo.

autor
30. sep 2025
@majamat

@anonym_autor daj pozor, lebo nei vzdy to mozu byt odbornici neviem do akej miery je nevhynutne v tomto nejake vzdelanie ( tym nemyslim vyslovene skolu, ale su aj krzy robene nazaj odbornikmi a na vysokej urovni, ktore moze mat dany ucitel/lektor )

nie sm si ista, ci taky kurz nemoze robit aj niekto, kto je rovnako odchovany na tutorialoch, ako ty. to by ti potom asi toho vela neprinieslo.

@majamat ja chcem nejakeho make up artistu, nie niekoho, kto lici na kolene. Keby bola Lucia Sladeckova v mojom meste/kraji, idem ku nej.

matkahelka
30. sep 2025

@anonym_autor v KE je topka kriszta tatar, nerobi ona nejake kurzy?

autor
30. sep 2025
@matkahelka

@anonym_autor v KE je topka kriszta tatar, nerobi ona nejake kurzy?

@matkahelka za mna Krista nie je topka. Poznam ju a bola som u nej v minulosti, licila ma na akciu, museli ma nasledne este prelicit odbornicky.

matkahelka
30. sep 2025
@anonym_autor

@matkahelka za mna Krista nie je topka. Poznam ju a bola som u nej v minulosti, licila ma na akciu, museli ma nasledne este prelicit odbornicky.