icon

Bojujeme s aknóznou pleťou

babika4590
28. mar 2014

Ahojte baby,
ties mam problem s akne a riesim ho viac ako 5 rokov.Vyskusala som vela vyrobkov,lacných a aj drahsich ale ziaden uspech.Teras som natrafila na kozmetiku ktora moj problem vyriesila.Je to kozmetika Mary Kay.Niekto povie ze je draha ale v porovnani s kvalitou je cena vyvazena.Sama som inevestovala vela penazi do vyrobkov kore nemali ziadny ucinok.
Momentalne pracujem ako nezavysla kozmeticka poradkyna Mary Kay a na bezplatnom poradenstve vam ukazem vyrobky ktore predavam a sama aj pouzivam.

luba28
28. mar 2014

@babika4590 poznam,uzivala som,...ale tu je vela maminiek co maju rodicak taky,ako stoji cela sada na zakl.cistenie,....cize neviem ci tu uspejes,...

babika4590
autor
28. mar 2014

luba28 viem o com hovoris,sama som na rodicaku,cela sada stoji polku rodicaku,ale ked sa niekto chce zbavit problemu s akne neriesi kolko to stoji,alebo skor riesi ako si na to usporit.
Cistenie je zaklad,mozes si davat na plet co chces ked ju raz nemas vycistenu do hlbky nemozes cakat ze sa zbavis akne.Ja pozivam cistenie,tonikum a krem 2x denne a 2x za tyž.masku a ta je uzasna,posobi do hlbky.Fakt mozem len odporucit,moja plet vyzera lepsie a ja som spokojnejsia a peniaze boli aj budu,ale toto je investicia ktora sa oplati a pripravky vydrzia pri kazdodennom pouzivani 6mes.

monika2712
28. mar 2014

akoze nic v zlom, ale plet je odrazom zivotospravy, alergii a podobne.. akne treba liecit zvnutra nie zvonka.. kozmetika MK je sice dobra, ale niekomu nepomoze ani svatena voda ak nieco nezmeni vo svojom zivote..

sofija18
28. mar 2014

@babika4590 A co na ekzemy??? Lebo mna stipe uz aj obycajna nivea...jedine co si mozem dat na tvar je modra indulona, alebo kokosovy olej....krasne mi to premasti a trosku upokoji... ale chcela by som sa o plet starat viac...existuju nejake vzorky? Vies, lebo ja som vzdy kupila cele balenie a po jednom vyskusani som to smarila do kosa :-/

sense
28. mar 2014