Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Čierna stolica po antibiotikách

monculka93
15. feb 2017

ahojte, je to troška chulostiva tema , ale napriek tomu sa spýtam. užívam 4 dni antibiotika, presnejsie augmentin 625mg. Po druhom dni som začala mať raz denne hnačku. Dnes na štvrtý den som si zaznamenala čierne sfarbenu stolicu. Tiež to bola hnačka-bola riedka. Zlakla som sa. Tieto tabletky som uživala už kedysi a nerobili mi problem i ked je pravda že nie 625mg ale slabšie,myslim že 325mg. Nevolnosti nemam,nezvraciam,iba ma trapia tie hnačky a dnes už po novom ta čierna farba. Prosím,je tu niekto kto sa už s tym stretol a mal to tiež z tychto tabliet? Neviem,netuším,čo mam robiť, či to prejde po doužívaní alebo zájsť k lekarovi :(

ellca123
15. feb 2017

antibiotika dobrat,
nicia crevnu mikrofloru caste su hnacky,alebo tazkost na zaludku

ja by som si dala probiotika ,ale v inom case ako antibiotika

monculka93
autor
15. feb 2017

@ellca123 moja chyba,že som na probio uplne zabudla. vzdy som uživala pri atb a tentoraz som ich vynechala. takže to možem mať z tych Atb?

ellca123
15. feb 2017

ano
mavam alergiu na antibiotika a dlhsie doktorka skusala ktore mi sedia najlepsie
dajte si napisat do karty,ze ste mali s nimi problem a nabuduce skusat ine

pribinak
15. feb 2017

tak si tie probiotika cim skor nasad, aj tak by sa mali uzivat este niekolko dni po dobrati ATB

cervikpepik
15. feb 2017

@monculka93 ja len informacne,nebrala si nahodou cierne uhlie?

monculka93
autor
15. feb 2017

@cervikpepik Nie,este som ho v zivote ani nebrala 🙂

monculka93
autor
15. feb 2017

@pribinak takže je možné že to mam z tých atb?

24beruska24
15. feb 2017

Jednoznacne probiotika, atb velmi nicia crevnu mikrofloru, treba ich nasadit po par hodinach od uziti atb a minimalne zo dva mesiace ich nadalej brat... A skuste vylucit citrusove ovocie pocas uzivania, niekedy to zvykne zle zareagovat... A jednoznacne upozornit lekara ako ste na atb zareagovali...

monculka93
autor
15. feb 2017

@24beruska24 dnes som si už probio kupila,aj som si ich nasadila a budem ich uživať popri tychto atb. mám ich ešte na 5 dní. len som chcela vedieť,či moj terajší problem je sposobeny tymi liekmi,alebo je to niečo vážnejšie.

24beruska24
15. feb 2017

Pokial ste predtym take problemy nemala, tak si myslim, ze je to sposobene tymi atb.. Ak by vam to pretrvavalo aj dlhsiu dobu po dobrati atb, tak chodte k lekarovi...

monculka93
autor
15. feb 2017

taketo niečo mam prvy krat v zivote. nikdy som takyto problem nemala. dufam teda,že po doužívaní atb a užívaní probio sa to vráti opať do normalu.

inka04
15. feb 2017

@monculka93 Drzim ti palce, ja som brala pocas Vianoc len 5 dni Zinnat a v dosledku crevnej dysmikrobie sa u mna prejavila clostridiova infekcia (neziaduci ucinok - pisalo to aj v pribalovom letaku). Prejavovalo sa to castejsou stolicou, bolestami brucha a hlienmi a krvou v stolici. Odvtedy som bola preliecena 2 x dalsimi ATB presne na clostridiu, po prvej davke sa mi to vratilo. Druhe antibiotika som uz musela brat v nemocnici. Teraz sice klostridiu nemam, ale stale nie som OK. Mozno, ak ukoncis alebo vysadis ATB sa tvoj stav vrati do normalu. U mna to tak nebolo a probiotika som brala so Zinnatom, mne nepomohli☹

monculka93
autor
15. feb 2017

@inka04 fuha....Zinnat som už brala aj ja,ale bola som z toho v pohode. Nikdy mi žiaden liek okrem Biseptolu nerobil zle. Hnačky počas ATB som mala takmer vždy,i ked som brala probio,ale po doužívaní mi to prešlo. Teraz sa mi stalo toto, tak som sa zlakla,čo to može byť. Ešte nikdy som to nemala a pritom Augmentin som už kedysi užívala ☹ Verím tomu že ked to doberiem tak mi bude lepšie .

janinah
15. feb 2017

@inka04 pozri probiotikum Probio fix Imun ,je špeciálne na Clostridium,teraz to riešim e u mamky....

@monculka93 čierna stolica môže znamenať zakrvácanie v horných častiach tráv. traktu,takže aspon zavolaj svojmu lekárovi,aby ti poradil a ak bude možnosť a ešte sa to zopakuje,tak treba odobrať vzorku stolice