Kožný problém na rukách

natalia419
22. máj 2022

Zdravím, chcem sa opýtať už dlhé roky bojujem s takýmito rukami, bola som už pri viacerých kožných odborníkov a žiaľ nikto mi zatiaľ nepomohol. Zahojí sa to ale robí sa to stále dookola, niekedy mám celé ruky do živého. Nestretol sa náhodou niekto s týmto problemom? Ďakujem

anjelicek26
22. máj 2022

A ake vysetrenia uz robili? Ked to nevie viacero koznych identifikovat, co spravili predpokladam aj ster a kultivaciu a odber kriv, tak my asi tazko. Mne to prijde ako svrab, ale tak ja som laik no. Byva to casto prave na rukach.

natalia419
autor
22. máj 2022

@anjelicek26 svrab to nie je, všetci kožní lekári pri ktorých som bola to vylúčili

naturalgazda
22. máj 2022

@natalia419 Skus vysadiť meso cukor....proste zniziť ph krvi...... prejavuje sa to na kozi ale oroblem je inde.....organy napr. Ci tak....

naturalgazda
22. máj 2022

@naturalgazda zozásadiť Ph.....

sisa_s
22. máj 2022

@natalia419 Dyshidroticky ekzem tiez vyluceny? Nema to suvislost s cistiacimi prostr., kozmetikou, teplom, chladom, cyklom menstruacnym, stresom, jedlom atd? Nic si nevypozorovala?

sisa_s
22. máj 2022

@naturalgazda ph krvi je regulovane v prisnych hodnotach puframi v tele, nie masom a cukrom

naturalgazda
22. máj 2022

@sisa_s no jasne......😆😆😆

sisa_s
22. máj 2022

@naturalgazda si biochemik alebo iny vedec, pripadne lekar?

naturalgazda
22. máj 2022

@sisa_s ano

naturalgazda
22. máj 2022

@sisa_s ale nepíšem to v nalade vyzyvavej alebo tak..... v opačnom pripade sa ospravedlňujem......

sisa_s
22. máj 2022

@naturalgazda to ti tak verim... Az som si dala namahu vyhladat ti clanok odbornika, ktory vysvetluje triky a nezmysly sarlatanov 🙂 https://invivomagazin.sk/prekyslenie-organizmu,...

vevapeto
22. máj 2022

@natalia419 mne to príde ako začínajúci ekzém na dlaniach , len si to fajne rozskriabsla…je tak? Nemavas aj prsty na rukách?

alexandra2468
22. máj 2022