Modriny po vyplní pier kyselinou
Sú takéto modriny v poriadku?az mi je do plaču?

Ja som si tiez dala kyselinu a som spokojna. Ale neviem ci u teba je to dobre urobene. Kto ti aplikoval kyselinu? Modriny som mala tiez
no modriny by ma najmenej srali. Tie zmiznú, ale tie hrčky vyzerajú otrasne
Modriny ok. Aj ja som mala.. ale tie hrcky skus rozmasirovat... alebo reklamovat... nieco viem ze sa da do toho pichnut a rozpusti ich to
Tieto su ešte malé modrinky, ja som mala celu papuľu modrú, hrčky zatlač prstami, pekne to rozmasiruj, áno je to bolestivé ale jedine tak sa ich dá zbaviť, oni sa tou masážou krásne vstrebú , ale tie pery vôbec nie sú pekne vytvarované, veľmi lajcka práca doktorky
Robili Ti russian lips? Koľko dní si po? Toto nevyzerá byť čerstvé. Ja som pri tej technike mala celú pusu modrú, prvý deň to vyzeralo takto ako na foto (je to čerstvý opuch, pery reálne potom nie sú také veľké), druhý a tretí deň mi to úplne zmodralo, aj ked nie až tak ako Tebe. Ale je to normálne. Pri klasickej aplikácii som modriny nemávala nikdy.
Ale tie hrčky veru nie sú pekné😕 moc dobre Ti to nespravili. Skús masírovať aj keď si myslim, že na toto Ti to už moc nepomôže. Asi si su dávala Princess Filler..nabudúcne skús Juvaderm a pod. Priplatiš si ale už keď tak nech to máš poriadne. A zmeň lekára.
@katkaba1 a ostalo ti to take nesymetrické?
@mamamasama nie, ono ani neboli nejak nesymetrické, tu trochu klame foto lebo som mala kilo vazeliny natretej na perách. Ale na jednej strane bol mierme väčši opuch. Po úplnom zahojení boli/sú pery pekné a symetrické
@mamamasama snad sa pouci aj autorka. Nechapem, naco si to tie zeny robia
Ufff, no ja som chcela tiež zväčšiť pery, ale zatiaľ som sa neodhodlala..na mne by to asi vyzeralo smiešne.
Modriny čo viem sú v pohode po aplikácii.
Bože, baby. 🤦🤦🤦
@sasa1310 ja ale mám russian lips, tam nejde o objem ale o vytvarovanie tvaru, hlavne vrchnej pery.