Mravčenie vo vonkajšej dlani

ondro1122
9. aug 2023

Zdravím, som síce chlap ale podľa mňa by mi mohli ženy poradiť viac ako chlapi. V mojej vonkajšej dlani mám také mravčenie. Chodím cvičiť a často popri cvičení som cítil také akoby pichnutie vo vonkajšej dlani. No od víkendu sa to zintenzívnilo. Často namáham ruku, pretože okrem cvičenia pracujem ako čašník. Chcem sa opýtať či mám príznak karpalného tunela a či budem ešte môcť cvičiť po dlhšej regenerácií ? Trpnutie prstov nemám a som schopný podvihnúť hocičo len nemám takú silu.

heni79
9. aug 2023

Čo je vonkajšia dlaň? 😒

ondro1122
autor
9. aug 2023

@heni79 Dlaň pri zápästí

heni79
9. aug 2023

@ondro1122 Vynechaj cvičenie a ak to nepoľaví, choď k lekárovi.

ondro1122
autor
9. aug 2023

@heni79 Úplne mám vynechať cvičenie ?

erikaa09
9. aug 2023

Skus navstivit fyzio ze mas podozrenie na karpal ci vie pomoct. Su tahy pri ktorich sa to vie zistit. Ak nie smer odbornik

ondro1122
autor
9. aug 2023

@erikaa09 Bol som dnes u ortopéda a povedal, že karpálny tunel je vtedy keď trpnú prvé tri prsty

ondro1122
autor
9. aug 2023

Ani sa nebudím v noci ani nič

argeus
9. aug 2023

@ondro1122 tak, pri niektorých cvikoch ruka od lakťa dole celkom trpí a môže sa pretazit. Napr bench, pritahy, DL,.. zhoršila sa ti aj sila v úchope? V prvom priblížení asi B-complex a existuje aj masť na karpálne tunely. Neskúšal som, neviem, ale nič za to nedáš. Ruke daj aspoň na tyzden pokoj, daj si nohy a nejaké cviky na trup ak sa bojíš že vypadnes z rytmu. Aj to neprejde, obvoďák -> neurológ.

ondro1122
autor
9. aug 2023

@argeus Ono stala sa mi taká zvláštna vec. V piatok som ešte cvičil a dal maximálku na mŕtvy ťah a potom som išiel na výlet do Prahy a ani som ten deň nespal (cestoval som vlakom a nedalo sa mi zaspať). V sobotu sme si urobili prehliadku po Prahe a ja som držal celý čas dáždnik kvôli dažďu no a moje zápästie ma začalo bolieť.
A dneska som si kúpil na odporúčanie Voltaren a Milgamma N.

argeus
9. aug 2023