icon

Operácia žlčníka a nástup do práce

29. mar 2023

Dobrý deň dnes som bola na kontrole u doktorky svojej som týžd po operacii a v sobotu som mala ísť do práce ale dokt to zatrhla ako dlho ste boli doma

Strana
z2
iriska13
29. mar 2023

....ja som bola doma mesiac a pol....tiež ma dr skôr nepustila😉

tarvika
29. mar 2023

zavisi aka praca. ja som bola PN tyzden. ale pracujem na pocitaci, ziadne dvihanie veci. ak robis manualne, urcite by som este pockala. a samozrejme riadit sa pokynmi lekara.

mimi3008
29. mar 2023

Tiez zalezi, ci bola operacia laparoskopicky alebo otvorene, ci prebehol zakrok bez komplikacii a ci to bol planovany vykon alebo akutna operacia

autor
29. mar 2023

@tarvika pracujem ako čašníčka operacia naplánovaná laparozakrok bez komplikácií dodržiavala som dietu po pravde ešte sa cítim slabo a ešte mam stehi dokt mi rázne povedala nie

mimi3008
29. mar 2023

Tak aspon kym sa vyberu stehy, ale nie, kym sa budes citit slaba

sissy27
29. mar 2023

Po skoro troch tyzdnoch som isla, po tyzdni by som sa do prace nehrabala a hlavne nie ako casnicka. Chapem, ze peniaze budu chybat, ale snad zdravie je priorita…

iriska13
29. mar 2023

...hlavne si davaj minim, do pol roka pozor na dvihanie ťažkých vecí....

simca06022011
29. mar 2023

samozrejme ze po tyzdni urcite nie, a ako casnicka vobec nie. Ja mozem ist, sedim pri tom, za pc.. ale ty nie. AKo podla mna mozes ratat niekolko tyzdnov, aj ked presne by dr povedala. TO sa musi zahojit aj "vnutri"., aby si napr. mohla dvihat bremena. Lahku pracu, v podstate ked sa budes citit fit.

barbora19911
29. mar 2023

Ja som bola off dva mesiace a bolelo ma to ešte asi ďalších 9 mesiacov že akonáhle som dala len do myčky veci už som cítila jazvu a bolelo ma to v auguste budú 2 roky ale už som fit našťastie

autor
29. mar 2023

@simca06022011 no doktorka povedala ze minimálne mesiac len viete v robote už kukaj že prečo nie po pravde ešte sa necítim býva mi ešte tak nedobre

autor
29. mar 2023