Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Rezervovanie kočíka v Brendone

lina56
6. jún 2014

Baby neviete niekto ako to chodi v Brendone so zarezervovanim kocika vopred? Dalo by sa ho teraz rezervnut a prist si po neho v septembri?

mimi8814
6. jún 2014

preco sa nespytas v Brendone?;-O

lina56
autor
6. jún 2014

@mimi8814 pisala som im, zatial nemam odpoved, tak sa skusam spytat aj tu ci s tym niekto nema skusenost. Neviem co je na tom take neobvykle, ludia sa tu pytaju na kadejake otazky. 🙂

mimi8814
6. jún 2014

@lina56 v pohode, len mi pride rychlejsie zdvihnut telefon, ako sem vypisovat, kde ti nikto asi ani neodpovie... 😉peace

lina56
autor
6. jún 2014

@mimi8814 no vsak iste zavolam, skor som to myslela aj tak ci s tym ma niekto skusenost ci uz dobru alebo zlu 😉

lina56
autor
6. jún 2014

Super, takze nic z toho, ich odpoved je takato:
Dobrý deň,

rezervácie na predajni sú možné na 1-2 dni. Potom sú zákaznícke objednávky, ktoré treba vyzdnihnúť do týždňa. Pokiaľ je kočík na centrálnom sklade, tak Vám po objednaní príde na predajňu cca do týždňa, max. dvoch. preto stačí urobiť objednávku až koncom augsta. Pokiaľ sa jedná o produkty, ktoré nie sú na centrálnom sklade a sú len na objednávku, tam je dodacia doba 60-90 dní. Tie treba objednať čím skôr. Objednávky, prípadne ďalšie info telefonicky na 0911474722, 02/44646483

mimi8814
6. jún 2014

my sme si objednali kocik z Baby Marketu v Avione, pride nam az ked sa maly narodi. ale vajicko nam prislo skor a to si v pohode nechali na centralnom sklade, dovtedy kym ho budeme potrebovat. Skus mozno tam, maju dobry vyber a ochotni personal 😉

svetka_sb
6. jún 2014

Ahoj, takúto službu ponúka obchod kociky.sk
My tam máme kočík objednaný a vyzdvihneme si ho keď budeme potrebovať. Predajňu majú v Shopping Palace Zlaté piesky a musím povedať, že na nás urobili lepší dojem ako v Brendone...milý a ochotný ujo predavač nám všetko vysvetlil, poradil

kathrena
6. jún 2014

Ahoj, pokial ti mozem odporucit, objednaj si kocik z hocijakeho ineho obchodu, len nie z brendonu...maju velmi zly pristup k zakaznikom, hlavne ked potrebujes nieco vratit, prip. reklamovat...osobnu skusenost som mala ked som im chcela vratit kocik, ktory sme nepouzivali, a striktne dodrziavali svoju 2 ci 4 tyzdnovu lehotu...vo vsetkych inych obchodoch by mi vysli v ustreti, keby som u nich kupovala....

Tu začni písať odpoveď...

Odošli