Skúsenosti s nákupom cez Fruugo - reklamácie a vrátenie peňazí
Dobrý večer prajem chcem sa spýtať aké máte skúsenosti zo stránkou Fruugo?
Včera som si objednala cez ich stránku dávkovač na mydlo za cenu 5€ a odratalo mi 21,50€ 🙄🙄🙄
Dá sa vrátiť tovar a vrátia naspäť €? Áno nechala som sa oklamať viem
Ďakujem za odpoveď
Je to podvodna stranka, tam nevymozes nic. Zoadne reklamacie, vratenia tovaru, to nefunguje ako slovenske eshopy.
@anonym_5dbefe áno ja viem zaujala ma cena moja chyba aspoň budem do budúcna opatrná
Čo by sa stalo keby balík neprevezmem?
@hksls Ci ho provezmes alebo nie sa nestane vobec nic. Pravdepodobne ani ten davkovac nedostanes
https://www.hellopeter.com/fruugo
Tovar nikdy neopusti Cinu...Tak par pozitivnych fejkovych reviews si napisali sami. Celkovy rating 1.2. Mas stranky aj v slovencine
Tiež negatívne recenzie https://www.trustpilot.com/review/fruugo.sk
ak si platila kartou použi chargeback cez svoju banku
O čo pri chargeback-u ide? Zjednodušene sa dá povedať, že je to reklamačný medzibankový proces, pri ktorom banka neoprávnenú, chybne zaúčtovanú alebo neautorizovanú platbu spätne zaúčtuje. „Najčastejšie ide o prípady, kedy si obchodník nesplnil záväzok a tovar, za ktorý klient zaplatil nedodal v požadovanej kvalite alebo vôbec, ak klientovi prišiel iný tovar ako si objednal, ale časté sú aj prípady, že miesto originálneho tovaru bol klientovi doručený „fejk“
https://www.zbk.sk/aktualita/neuspesnu-reklamac...
Pri platbe kartou si nastavuj internetové limity, nemôže sa potom stať že platíš 5€ a obchodník si vezme 21€ prípadne ideálnejšie je mať na to samostatný účet napríklad Revolut kde si pošleš okamžitou platbou presne danú sumu a zaplatíš jednorázovou kartou.
Tiež negatívne recenzie https://www.trustpilot.com/review/fruugo.sk
ak si platila kartou použi chargeback cez svoju banku
O čo pri chargeback-u ide? Zjednodušene sa dá povedať, že je to reklamačný medzibankový proces, pri ktorom banka neoprávnenú, chybne zaúčtovanú alebo neautorizovanú platbu spätne zaúčtuje. „Najčastejšie ide o prípady, kedy si obchodník nesplnil záväzok a tovar, za ktorý klient zaplatil nedodal v požadovanej kvalite alebo vôbec, ak klientovi prišiel iný tovar ako si objednal, ale časté sú aj prípady, že miesto originálneho tovaru bol klientovi doručený „fejk“
https://www.zbk.sk/aktualita/neuspesnu-reklamac...
Pri platbe kartou si nastavuj internetové limity, nemôže sa potom stať že platíš 5€ a obchodník si vezme 21€ prípadne ideálnejšie je mať na to samostatný účet napríklad Revolut kde si pošleš okamžitou platbou presne danú sumu a zaplatíš jednorázovou kartou.
@maranco Tiez by som skusila ist bez banku, sup pripady, ked to zafungovalo
Tovar neposielaju vobec podla recenzii este nikomu nic nedoslo
Pred rokom som objednala strunu do gauca za 10e a dalšich 10e za postovne mi stiahlo. Skoro mi oci vypadli (hej, neoverovala som si stranku) Tovar prisiel asi za týždeň. Peniaze podla mna späť nedostaneš, ak aj nepreberieš balik.
Pred rokom som objednala strunu do gauca za 10e a dalšich 10e za postovne mi stiahlo. Skoro mi oci vypadli (hej, neoverovala som si stranku) Tovar prisiel asi za týždeň. Peniaze podla mna späť nedostaneš, ak aj nepreberieš balik.
@hksls tak dnes mi kuriér doniesol balík ktorý som si objednala, kupovala som od nich dávkovač na mydlo a to aj došlo uplne v poriadku a ešte o 2 týždne skôr tak som rada

Je to podvodná spoločnosť ktorá (s veľkou pravdepodobnosťou) prekupuje z Aliexpressu/Alibaby. Môžeš to samozrejme skúsiť ak sa s nimi chceš naťahovať, ale pravdepodobne ešte viac prerobíš. Na takéto platby do budúcna odporúčam mať "virtuálnu" kartu, kde si dobiješ práve toľko čo ideš minúť, ani o cent viac a potom ti nemôžu strhnúť "extra poplatky". 🙂