Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ako a kam podať žiadosť na SOI?

salma22
10. nov 2010

ahojte potrebujem poradit kupila som si kocik a (konstrukcia)uz je na reklamacii 3x ta ista chyba majitel nechce vratit peniaze a s konstrukciou neurobil nic ani ju nikde neposielal a nic snou neurobil chcem vediet ako mam podat a kam sa podava ziadost na soi dakujem poradte

lucia.kl
10. nov 2010

kde sa podáva ziadosť na soi netuším, ale skús na nete si nájsť zákon, lebo podla neho ak bola 3x tá istá chyba, musí ti vrátiť peniaze a s tým by si tam mohla ísť...

graciella
10. nov 2010

ahoj obrat sa na zdruzenie slovenskych odborov najdi si to na nete oni ti presne poradia ako postupovat

evkacka
10. nov 2010

daj sa na stránku soi, tam nájdeš presný obsah a náležitosi, ktoré ,musí obsahovať sťažnosť, respektíve podnet na reklamáciu, najviac sa soi zaoberá výrobkami ohrozujúcimi zdarvie dieťatka, takže máš velku šancu, lebo ozaj v pokazenom kočíku je dieťatko vystavené a ohrozené na zdraví, myslím že do 30 dní od podania ju musia najneskor prešetriť, ale všetko to tam nájdeš

držím palce

http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-spotrebitelov...

salma22
autor
10. nov 2010

@evkacka dakujem pekne uz aj tam pisem

salma22
autor
11. nov 2010

@evkacka chcem sa opitat ak davam ziadost na soi tovar si mozem prevziat alebo nie ....tovar nebol poslany na reklamaciu (ostal na predajni) a listok (kopiu) mi poslal postou moze to tak urobit? alebo mam pockat kym mi pride listok postou a poto sa rozhodnut ake vyjadrenie tam bude

evkacka
11. nov 2010

@salma22 teraz tomu moc dobre nerozumiem, ty nemáš kočík doma?
ak je kočík na predajni, ešte v tej lehote, ktorá podlieha reklamácii - 30 dní, tak by som sa zatial na soi neobracala, aby sa predajna nemohla ohradiť že ešte je v reklamačnej lehote alebo aby nakoniec nepodvrhla kontrole nejaký iný kočík na predajni, určite počkaj na vyjadrenie predajcu,
ale ak už ubehla tato lehota od poslednej reklamácie, tak si kočík určite vyzdvyhni a maj ho doma.
myslím, že sa sťažnosť na soi da podať aj elektronicky, tak by som určite do prilohy pripla aj foto zavad s ich popisom

salma22
autor
11. nov 2010

@evkacka nemam kocik doma lebo predavajuci to urobil tak ze ja pridem po(konstrukciu) a zoberiem si ju a vsak nebola tam kopia rekl.listu a ani vyjadrenie z utoriz.servisu ze mi to poslal postou tak teraz mam pockat kym mi to pride a potom si vziat kocik z predajne a co ak to vobec nepride uz mam z toho misung ani nahradny nemam mala chodit von potrebuje a ked som tu hovorila normalne sa mi smial do tavre ☹ ☹ ☹ nema zaujem to riesit a ked mu moj muz vravel ze je to 3x tak mam pravo na vratenie penazi teraz sa skryva nechce to riesit(chce sa zbavit zodpovednosti) a stale ma odsrtkuje tak pockam ak tam aj nic nebude tak si mam vziat kocik domov a potom pisat na soi alebo co mam robit fnuk dakujem

evkacka
11. nov 2010

@salma22 a ked si tam bola naposledy tak ste vypisovali nejaky reklamcny doklad alebo niečo? že by si mala vydokladovaných tých 30dní,
tvoj manžel ma pravdu, malo by to tak byť 3x reklamacia a mala by si mať narok na vratenie peňazí, možno prave tomu sa predajca brani ☹
podla mna si napíš sťažnosť, chod do predajne, spytaj sa, či maju zaujem riešiť reklamáciu, alebo ti vratia peniaze a ak ti nevyjdu v ustrety povedz mu, dobre kočík si beriem, nech sa páči tu je kopia sťažnosti, ktorú na vas podavam na soi, kočík si zober a s originalom chod hned na poštu, pokial to nie je tatar tak sa s tebou už baviť bude a ak aj napriek tomu neprejaví zaujem o vyriešenie situacie, ozaj to podaj, ale určite by si kočík mala mať doma kym to pošleš, ja by som to riešila tak.

salma22
autor
11. nov 2010

@evkacka no napisal mi kopiu si nachal on a mne dal origin ale ked som si vcera po kocik bola tak tam ani nebol a ked som mu volala tak mi povedal za reklamaciu neuznali ale kto to ma uznat ked ju nikam neposielal a po druhe on kupuje tovar za hotove a od nikoho ho neprebera pretoze na fakture by bola aj adresa od koho ten kocik je a je tam len jeho meno a nic ine a neviem ako sa pise na soi ziadost hladala som na internete ale nic som nenasla a este to ze postou to posielal uz v utorok a zatial mi nic neprislo ,,vyjadrenie´´ a sam tam peciatku dat nemoze no nie

salma22
autor
11. nov 2010

teraz som volala na soi a povedali mi ze mam pockat co mi pride postou a ze ak tam bude napisane reklamacia neuznana tak potom sa tym budu zaoberat a ze mi to moze poslat den pred skoncenim lehoty reklamacii hm.. uvidime pockame co a ako bude....a ste vedeli o tom ze vyjadrenie na reklamacnom listku je pre vas ze ako ma ten kocik opravit ja nie

evkacka
11. nov 2010

@salma22 tak to bude najlepšie aby ste počkali na vyjadrenie čo pride domov aby si sa aj mala čoho chytiť 😵 ked budeš pisať tu sťažnosť, inak v tom linku bolo dobre napísané ako by mala vyzerať, ale kludne možeme dať hlavy dokopy a napíšeme to spolu 🙂 len musíme počlať čo pride vo vyjadrení, prečo neuznali reklamáciu.
A ked si 2x predtým reklamovala kočík tak reklamácia prebehla v poriadku? odstranili zavady?
no a to počujem prvýkrát, že do reklamačneho listku napíšu navod ako si mate sami opraviť kočík 😀
ako dlho je kočík ešte v záruke?

salma22
autor
11. nov 2010

@evkacka to budem mozeme to napisat spolu lebo som magor do listov 😀 a ten kocik je oficialne 2x reklamovany teraz a je tam od 29.10.2010 a kocik sme kupovali tento rok 31.05.2010 takze este rok aj dlhe mesiace no a hej odstranili mi tu prvu vadu

salma22
autor
11. nov 2010

respektive mi vymenil pokazenu konstrukciu za novu

evkacka
11. nov 2010

oki tak to spolu spíšeme, nie je problem 🙂
iha no veru na to že sa používa pol roka aj s cestou teda, tak verím že to človeka nahneva 😠
a čo bolo predmetom reklamácie druhýkrát? prvykrát konštrukcia a ten druhy?

salma22
autor
11. nov 2010

@evkacka tiez ta ista chyba na vlas rovnaka

salma22
autor
12. nov 2010

@evkacka ahoj reklamaciu mi zamietli

evkacka
13. nov 2010

@salma22 tak ak ti už prišlo pisomne vyjadrenie tak môžeme spísať tu sťažnosť 🙂
dá sa ti tá odpoved zoskenovať a poslať v majli ako príloha aby som to videla? alebo ak to nie je moc dlhe, môžeš mi to napísať čo presne odpisali.

salma22
autor
13. nov 2010

@evkacka zatial s tym pockam zavolam na soi a ked mi povedia ze treba nejaku ziadost tak to bude pisat tak mozeme 🙂 o.k.

evkacka
13. nov 2010

@salma22 o.k. jasne, no bodaj by sa to podarilo vybaviť telefonicky a nebude treba čakať 😵 držím palce, potom sa ozvi 🙂

salma22
autor
15. nov 2010

@evkacka no na soi mi povedali ze si mam dat sama na posudenie do piestan

evkacka
15. nov 2010

to znamená????
@salma22

salma22
autor
15. nov 2010

@evkacka mam si dat urobit vlastny posudok uzasne 🙄

evkacka
15. nov 2010

akože niekto posudi či je tvoja reklamacia opodstatnena? a to kde takto posudzuju? čo k tomu potrebuješ? to je nejake divne

evkacka
15. nov 2010

@salma22 akože niekto posudi či je tvoja reklamacia opodstatnena? a to kde takto posudzuju? čo k tomu potrebuješ? to je nejake divne

salma22
autor
15. nov 2010

@evkacka no asi to tak vyzera uz ma to nebavi pojdem si po kontrukciu budem ju vyuzivat a pockam kym sa pouzivanim nezlomi hadam mi uz aj vrati peniaze pojdem tam potom s muzom hadam daco potom vybavi

evkacka
15. nov 2010

@salma22 hrozne, no dufam že sa ti skoro pokazí 🙂 aby ti vratili prašulky a mohla si kupiť novy kočík 😀
a smiem vedieť aku máš značku kočíka? aby som vedela, že aký to bol nepodarok 😵
držím palce a keby si si to rozmyslela tak daj vedieť, zbúchali by sme tú sťažnosť 😎

simasa
16. nov 2010

@salma22 Ak si si ista, ze reklamacia je opodstatnena, tak by som to nevzdavala, toto som nasla na strankach SOI (hladala som nieco kvoli mojej reklamacii):
• Odborným posúdením je vyjadrenie súdneho znalca alebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanovisko osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv.

Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný spotrebiteľom na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady.

salma22
autor
15. dec 2010

@evkacka ahoj no kocicek sa mi zlomil v pondelok kuk do albumu hm uz nam kazal doniest vsetko (vanicku,doplnky aj papiere od kocika) tak uvidime

salma22
autor
14. jan 2011

@evkacka prosim ta nevies kde by som mohla najst sudneho znalca pre vybavenie kocika neuzal mi ani tretiu reklamaciu a chcem ho dat na odborny posudok uz som hladala asi vsade neviem to najst dakujem

evkacka
16. jan 2011

@salma22 ahoj tak to teda ani netuším a nemyslím, že je to nevyhnutne, obratila by som sa na soi, iba so žiadosťou o posudenie a navrh, a podla mna ani nebudeš potrebovať znalca 😢 naozaj neviem, to ti niekde povedali že to potrebuješ??? take niečo??? ako taky doklad - posudok??? lebo myslím, že to vlastne posudi soi n azaklade žiadosti.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli