Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ako mám ďalej postupovať s reklamáciou?

alexandra201262
28. jan 2016

Kupila som si dvere,ktoré mi prišla firma založiť.Po založení dverí som zistila,že mi vyčnievajú na dverach klince. Bola som dvere reklamavať,keďže mi na reklamaciu neodpovedali v -dňovej lehote/dala som reklamaciu 5.12 a odpoved mi prisla az 25.1.2016/ potom,čo som im napisala list ,že žiadam finačne vysporiadanie. Za dvere interierove som dala 566 eur a po ich chybe mi chcu dať odškodne iba 30 eur. Chcela by som sa spýtať ako by som mala postupovať ďalej alebo súhlasiť so sumou 30 eur. Ešte povedali,že existuje možnosť ,že mi dajú 30 eur alebo demontujú všetky dvere. Poprosila by som Vás ako mám postupovať dalej. Dakujem.Ak je to možne,tak aj na email čím skor .

dominika6
28. jan 2016

1)nedodrzana lehota
2)vratenie plnej sumy alebo vymena dveri
3)ziadat vybavenie inak posles soi