icon

Ako uspieť s reklamáciou telefónu Ecophone?

avatar
natalia636
27. jún 2024

Ahojte chcem sa spýtať či ma niekto skúsenosť s reklamáciou telefónu u ECOPHONE. Na obrazovke mám dve cierne bodky - zrejme mŕtve pixely. Išla som osobne do Nitry kde majú pobočku a tam mi povedali že to je spôsobené mechanickým poškodením, že som musela zatlačiť na telefon. Ta bodka tam bola už od začiatku ale nola uplne malička a preto som to neriešila hneď, ale časom sa zväčšila. Som si ista že som to nespravila ja, pretože mi ani nepadol, ani sa s ním nic nestalo. Viete mi poradit? Telefon ma záruku 2 roky. Neviem čo mám robit aby mi reklamáciu uznali.

Ako uspieť s reklamáciou telefónu Ecophone?
Strana
z2
avatar
rozculena
27. jún 2024

oni to musia zobrať na reklamáciu,nemôžu ťa odbiť. Trvaj na reklamácii.
Alebo to bolo na reklamácii a výsledok bol,že to si spôsobila ty?

avatar
natalia636
autor
27. jún 2024

@rozculena ano na reklamácii mi to povedali. Este som rozmýšľala že by som si dala spravit posudok u nejakého špecialistu na to ale neviem či by mi to uznali🤷🏼‍♀️

avatar
30katrusa40
27. jún 2024

@natalia636 oni by ti to mali zobrať do reklamácie. Má to pozrieť technik a predajca . Potom majú dať papiere s vyjadrením. Ak zamietnuť reklamáciu môžeš požiadať o posúdenie znalcom. Ale za to sa platí. Takže aby si nakoniec nedala viac za doťahovanie sa s nimi ako za telefón.

avatar
rozculena
27. jún 2024

@natalia636 počkaj,povedali ti to na reklamácii? Ako povedali? Telefón si im odovzdala? Reklamácia sa nehovorí,reklamácia je písomná.

avatar
natalia636
autor
30. jún 2024

@rozculena ja som bola osobne na ich pobočke a tam hneď ako chytili telefon do ruky tak sa vyjadrili že to je mojim zavinením

avatar
rozculena
30. jún 2024

@natalia636 ale toto nie je reklamácia.Choď tam znova,vezmi krabičku a všetko príslušenstvo,trvaj na reklamácii.Musia to zobrať,musia ti dať papier,že to od teba prebrali.Ak budú odmietať,tak im povedz,že podávaš podnet na slovenskú obchodnú inšpekciu.
Hlavne si zálohuj mobil a vyber simku,odvšadiaľ sa odhlás,možno ho aj zresetujú,neviem,nevyznám sa do toho až takto,každopádne ja by som dala mobil do opravy a čakala by som ho zresetovaný.

avatar
rozculena
30. jún 2024

@natalia636 našla som,že majú aj eshop.Nechoď tam,vyplň reklamačný formúlár a pošli to tam.

avatar
natalia636
autor
2. júl 2024

@rozculena Dakujem skusim to tak 🙏🏼

avatar
ivika99
29. júl 2024

@natalia636 ahoj ako si pochodila? Mam ja mam od nich mobil, ipfone 12pro a po aktualizácii mobilu mi prestalo brat sim kartu, teda signál ( dala som na reklamáciu) a už 30 dní čakám a stále sa mi nevedia vyjadriť... ani mi nedvíhaju mobil ani neodpisuju na mail
Pokiaľ viem , nemajú zo zákona 30 dní aby sa vyjadrili co je za problém?

avatar
rozculena
29. júl 2024

@ivika99 áno,pokiaľ do 30 dní sa nevyjadrili,tým pádom ti musia vrátiť peniaze.Nabehni tam a požaduj peniaze,ak sa budú vykrúcať,pohroz im ŠOIkou

avatar
ivika99
30. júl 2024

@rozculena idem im ešte zavolať

avatar
natalia636
autor
2. aug 2024

@ivika99 este som to neriešila ale idem im ho poslat, no keď vidim ich prístup….tak sa mi moc nechve do toho

avatar
otrubulka
30. aug 2024

Ahoj, mám telefón od nich. A spravilo sa mi na displeji presne to isté, len v pravom hornom rohu... Telefón som im poslala s reklamačným formulárom. Napísala som im mail, odpísali, že reklamáciu prijali. Odvtedy sú už týždeň ticho a neviem čo sa deje, či opravujú, či nie..Písala som im mail- neodpísali... Počkám kým im neplynie lehota... Ale... Keďže toto isté sa stalo tebe aj mne... Môžme sa pri najhoršom spojiť a podlať podnet spolu... Nakoľko rovnaká vada a dva rôzne telefóny a dvaja rôzny ľudia 😢 čakám čo bude...

avatar
natalia636
autor
9. sep 2024

@otrubulka ahoj, aku maju lehotu na spracovanie tej reklamacie? Ozvali sa uz? Ja som to odvtedy neriesila lebo som nemala naladu sa s nimi dotahovat ale tie bodky sa uz extremne zvacsili… kludne sa mozme spojit a skusit to nejak vyriesit ak ti ho teda nevyreklamovali

avatar
otrubulka
10. sep 2024

@natalia636 ahoj, práve včera mi napísali, že vymenili displej na ňom. Mal by dnes/zajtra prísť. Takže ho nakoniec opravili. Na maily neodpisovali alebo odpísali po cca 2-3 dňoch, že sa na reklamácii pracuje. Celkovo od odovzdania mobilu po tento mail prešlo cca 21 dní. Takže som spokojná nakoniec. Ešte dúfam, že keď príde, bude ok a všetko bude fungovať.

avatar
otrubulka
10. sep 2024

@natalia636 byť tebou určite im ho tam pošlem poštou, a napíš tam, že nebol mechanicky poškodený... Lebo ani môj nebol. Nikdy mi ani nespadol ani nič. Proste je to nejaká chýba displeja...Kým ti platí záruka

avatar
dnld
10. sep 2024

Toto isté som mal na novom iphone 12. Po roku sa ukazala taka maličká čierna bodka. Reklamáciu uznali.

avatar
jakubica
10. sep 2024

Ahojte stalo sa mi presne to isté mám iPhone 12 mini z ecoPhonu a v hornom ľavú rohu čiernu bodku taktiež som to neriešil hneď lebo fľak bol veľmi malý a taktiež boli Vianoce no keď sa začal rozťahovať šiel som to riešiť povedali že som to zavinil sám mechanicky vedome či nevedome ale že je to moja chyba a sú ochotný ho "zreklamovať" za 170 eur. Dal som im ponuku že zaplatím polovičnú sumu no to neakceptovali. Určite som ochotný sa pridať k vám myslím že nás je oveľa viac.

avatar
natalia636
autor
10. sep 2024

@otrubulka dobre dakujem, vyskusam im ho tam poslat a budem dufat ze mi to zreklamuju🙏🏼

avatar
natalia636
autor
10. sep 2024

@jakubica mne to chceli opravit za 380€😃😃 ze to nie je ich chyba a ze oni davaju kvalitne suciastky do telefonov… skusim im ho poslat postou a uvidim ako zareaguju

avatar
natalia636
autor
10. sep 2024

@otrubulka vymazavali ste cely telefon pred poslanim?

avatar
otrubulka
11. sep 2024

@natalia636 áno , úplne všetko

avatar
martius
24. okt 2024

Ako ste dopadli s reklamaciou na Ecophone? ja riešim podobný problém

avatar
ivika99
24. okt 2024

@natalia636 mne nakoniec dali nový mobil

avatar
martius
24. okt 2024

@30katrusa40 Podľa reklamačného poriadku Ecophone, dá sa spravit posudok a žiadať to preplatiť u obchodníka, ak tomu správne rozumiem....."Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu. Náklady na znalecký posudok alebo odborné stanovisko musí kupujúci uplatniť u obchodníka do dvoch mesiacov, inak právo zanikne."

avatar
otrubulka
29. okt 2024

No pridávam recenziu opaäť… a strašne dlho budem písať týchto pár viet… pretože… ako menili dispej, tak katastrofa.. ide to hrozne pomaly, telefón nestíha. Akoby klávesnica reagovala oneskorene. Niektoré písmenká vynecháva. Je to na nervy, keď potrebujem niečo rýchlo napísať 😡. Nieviem, či ho idem zas poslať na reklamáciu alebo čo 🙁

avatar
martius
29. okt 2024

@otrubulka isto to dat reklamovat… len im to niekedy dlho trva a vyhovaraju sa…uz mi jeden poslali s posjodenym displejom a hned som ho vratil spatmne nakoniec dali novy mobil a zatial ide… bol som mesiac bez mobilu

avatar
petres123
22. apr 2025

@ivika99 ja teraz riešim to iste s tým istým telefónom 12 pro prešlo 30 dní a nič

avatar
natalia636
autor
23. máj 2025
@petres123

@ivika99 ja teraz riešim to iste s tým istým telefónom 12 pro prešlo 30 dní a nič

@petres123 ja už som to vzdala lebo medzičasom mi spadol a rozbil sa mi zadný displej🤦🏼‍♀️takže si myslim že by mi to už vobec neuznali… už len pockam kým doslúži a kúpim novy😃 aspon viem že už v zivote repasovany telefon už nekúpim

avatar
ivika99
3. jún 2025
@natalia636

@petres123 ja už som to vzdala lebo medzičasom mi spadol a rozbil sa mi zadný displej🤦🏼‍♀️takže si myslim že by mi to už vobec neuznali… už len pockam kým doslúži a kúpim novy😃 aspon viem že už v zivote repasovany telefon už nekúpim

@natalia636 repasovy mobil maju dobrý vo swipe od nich som mala ale 3x a vzdy vsetko super
Exopfine nikdy viac , asi daju len Volaky sacok namiesto krytov mne tiez padol trochu a hnef nakasu

Strana
z2