icon

Je možnosť získať priepustku na maturitu počas PN?

21. nov 2025

Pekný deň, začiatkom roka idem na PN, budem pn dlhší čas, počas PN mám však v škole maturity, je nejaká možnosť dostať na potrebné dni nejakú "priepustku" aby som sa maturít mohla zúčastniť? Alebo ako inak sa to dá riešiť?

janinah
21. nov 2025

S oš.lekarom a dopredu,nie až ked ťa zastihne kontrola a ty maturuješ.
A inak,ľudia,pouzivajre AL,tiež vie dobre poradiť.

anonym_f7a22b
21. nov 2025

predpokladam, ze ako stredoskolacka nepracujes, takze ked ti nic nevyplacaju, sa u teba vrtat nebudu, urcite chod na maturitu

autor
21. nov 2025
@anonym_f7a22b

predpokladam, ze ako stredoskolacka nepracujes, takze ked ti nic nevyplacaju, sa u teba vrtat nebudu, urcite chod na maturitu

@anonym_f7a22b pracujem, som dospelá. Študujem diaľkovo, dorábam si maturitu.

anonym_8b2dc0
21. nov 2025
@janinah

@janinah myslíš AI? 😆😆 lebo AL netuším čo je

anonym_ff781b
21. nov 2025
@anonym_8b2dc0

@anonym_8b2dc0 😂 no, tu nam uzivatelka obcas perlila, co jej poradila AI (alebo AL) :D

janinah
21. nov 2025
@anonym_8b2dc0

@anonym_8b2dc0 o preklepoch si uz asi počula..

janinah
21. nov 2025
@anonym_ff781b

@anonym_8b2dc0 😂 no, tu nam uzivatelka obcas perlila, co jej poradila AI (alebo AL) :D

@anonym_ff781b estwze más koho sledovať,niekoho kto sa neskrýva za anonyma

anonym_8b2dc0
21. nov 2025
@janinah

@anonym_8b2dc0 o preklepoch si uz asi počula..

@janinah stačí po sebe kontrolovať

janinah
21. nov 2025
@anonym_8b2dc0

@janinah stačí po sebe kontrolovať

@anonym_8b2dc0 jaj,to som netušila.... bohuzial nie som robot,len clovek😀

anonym_ff781b
21. nov 2025
@janinah

@anonym_ff781b estwze más koho sledovať,niekoho kto sa neskrýva za anonyma

@janinah tak pobavila si napriklad keď si tvrdila že stačí dať správne otázky a ai ti odpovie spravne...konkrétne išlo o vraha v seriáli...vtedy som si ťa všimla...poriadne vedľa si šliapla.
AI je umelá, len trénovaná. Nie neomylná.

anonym_f7a22b
21. nov 2025
@anonym_autor