Je možnosť získať priepustku na maturitu počas PN?
Pekný deň, začiatkom roka idem na PN, budem pn dlhší čas, počas PN mám však v škole maturity, je nejaká možnosť dostať na potrebné dni nejakú "priepustku" aby som sa maturít mohla zúčastniť? Alebo ako inak sa to dá riešiť?
predpokladam, ze ako stredoskolacka nepracujes, takze ked ti nic nevyplacaju, sa u teba vrtat nebudu, urcite chod na maturitu
predpokladam, ze ako stredoskolacka nepracujes, takze ked ti nic nevyplacaju, sa u teba vrtat nebudu, urcite chod na maturitu
@anonym_f7a22b pracujem, som dospelá. Študujem diaľkovo, dorábam si maturitu.
S oš.lekarom a dopredu,nie až ked ťa zastihne kontrola a ty maturuješ.
A inak,ľudia,pouzivajre AL,tiež vie dobre poradiť.
@janinah myslíš AI? 😆😆 lebo AL netuším čo je
@janinah myslíš AI? 😆😆 lebo AL netuším čo je
@anonym_8b2dc0 😂 no, tu nam uzivatelka obcas perlila, co jej poradila AI (alebo AL) :D
@anonym_8b2dc0 😂 no, tu nam uzivatelka obcas perlila, co jej poradila AI (alebo AL) :D
@anonym_ff781b estwze más koho sledovať,niekoho kto sa neskrýva za anonyma
@anonym_8b2dc0 o preklepoch si uz asi počula..
@janinah stačí po sebe kontrolovať
@anonym_ff781b estwze más koho sledovať,niekoho kto sa neskrýva za anonyma
@janinah tak pobavila si napriklad keď si tvrdila že stačí dať správne otázky a ai ti odpovie spravne...konkrétne išlo o vraha v seriáli...vtedy som si ťa všimla...poriadne vedľa si šliapla.
AI je umelá, len trénovaná. Nie neomylná.
@anonym_f7a22b pracujem, som dospelá. Študujem diaľkovo, dorábam si maturitu.
@anonym_autor opytaj sa doktora ktory ta vypisal, ale asi nie dopredu, vies, ze este budes vtedy vypisana?
nechapem akonvies ze od januara mas PN a ze bude trvat min polroka dnes sa PN kontroluju a aj ukoncuju
nechapem akonvies ze od januara mas PN a ze bude trvat min polroka dnes sa PN kontroluju a aj ukoncuju
@anonym_011c6a lebo mám plánovanú operáciu? A viem koľko zhruba trvá zotavovanie.
@anonym_011c6a tak tipujem,ze ju caka nejaky zakrok a preto to vie