icon

Zaplatený a nedodaný tovar

avatar
zuzanka0018
12. nov 2020

Poraďte mi ako postupovať. Objednali sme interiérové dvere, zaplatili sme celú sumu (3 000 eur, preto celú sumu, lebo sme mali so zľavou, je to známi). Dodacia lehota už dávno prešla. Teraz sa priznal, že musel zrušiť predajňu, dvere ani peniaze nemá...

avatar
janulka88
12. nov 2020

@zuzanka0018 mate nejaky doklad o zaplateni?

avatar
anjelicek26
12. nov 2020

Nech rozpreda veci s predajne a vy mu urcite splatkovy kalendar.. idealne nejaky, ktory bude vediet splacat. Ak sa on hodi do privatnej insolvencie - peniaze neuvidite nikdy.

avatar
zuzanka0018
autor
12. nov 2020

@janulka88 áno

avatar
janulka88
12. nov 2020

@zuzanka0018 na zaklade toho ziadajte vratenie penazi....vas sa netyka to ze je "znamy"

avatar
beata_ra
12. nov 2020

@zuzanka0018 tiez som sa chcela spytat, ci mate aspon nejaky doklad, no vidim, ze si napisala, ze mate. Vyskusaj na zaklade toho vymahat od neho peniaze aj ked verim, ze to je tazke ked to je este aj vas znami.

avatar
playwood
15. nov 2020

predajca má povinnosť dodať tovar do 30 dní. Ak tak neurobí je povinný vrátiť celú sumu. Odporúčam pozrieť si obchodný zákonník, ktorý tieto veci rieši. Pokiaľ je doklad tak to treba riešiť najskôr s úradom na ochranu spotrebiteľa. Tiež vedia poradiť.

avatar
zuzanka0018
autor
18. nov 2020

Posielali ste niekto aj odstupenie od zmluvy e-mailom? Stačí to? Pretože predajňa je zrušená a neviem na akú adresu by som to poslala