Obťažovanie klientom

mia8
18. apr 2013

prosím o radu robím vo firme kde sa staráme o klientov a jeden klient po mne vyštartoval ako lev .. píše mi volá mi a ja neviem ak na neho služne aby sme mali vzťah čisto profesionálny.. kedže je to náš vážený klient a poslať ho do ppiiiiiii nemôžem čo navrhujete??.. viem že sem to nepatrí ale vážne potrebujem nejakú radu..

sissy27
18. apr 2013

@mia8 v prvom rade informuj nadriadeného (bola som v rovnakej situácii 😉 ) a buď ignorovať a čakať, kým ho to prejde alebo dotyčnému povedz, že ti jeho záujem lichotí, a v rámci pracovných povinností mu vždy rada vyjdeš v ústrety, no v súkromí si zadaná / vydatá a v práci by ti za vzťah s klientom hrozili sankcie alebo výpoveď a to už by ste sa naozaj nikdy nevideli 😉

renatka100
18. apr 2013

Poznam to iez som robila pre klientov a jeden klient podotykam v sacusnosti vysoky statny uradnik mi vynadal do pi.. A este ine steklive nadavky. Bola som uplne v soku ale snazila som sa zachovat odstup a nechala som ho sa vyrozpravat...to zabralo a y si z toho nic nerob urcite ho to prejde 🙂 😉 😉 a tiez som za informuj nadriadeneho!

acer11
18. apr 2013

choďte na kávu,dobre sa najedz cesnaku a počkaj na výsledok 😀

klincek
18. apr 2013

uplne suhlasim so sissy az po "zadana/vydata" to ostatne by som nehovorila, aby nenadobudol dojem, ze by som sa s nim pripadne aj stretavat chcela, keby...(on by si uz bohvieco domyslel). takze radsej len potial, ze si zadana, a STASTNE🙂
ak zadana nie si, chlap je milionar a bude ti do konca zivota verny, tak vsetko predtym beriem spat a hovorim: chod do toho 😀

jaruska8
18. apr 2013

@mia8
Súhas s @klincek. 😀

irriss
18. apr 2013

@klincek
@jaruska8
..no ale dnesni doba je plna "vazenych klientu"...ta "zitrejsi" ale predpovida prave jim rychly pad... 😉
...
p.s. takze garance zadne, ale vyhazov jisty😉

domique
18. apr 2013

Ked s nim nechces nic mat tak mu to narovinu a slusne povedz. Cim dlhsie ho nechas vypisovat ti vselijake SMS a pod., tym viac nadeje mu davas. Stopni to co najskor. Klient neklient . Ved sa da aj slusne niekoho odmietnut , nemusis ho hned poslat do p.... .

mia8
autor
19. apr 2013

@sissy27 to je super nápad tak to si mi moc pomohla @klincek dám to tak asi len po zadaná 🙂 ďakujem
@renatka100
@acer11
@domique

Dakujem baby dúfam že to dobre dopadne.. a že sa to neobráti nejak proti mne .. že by začal byť na mna zas zlý .. no uvidíme ten klient je totiž dosť komplikovaný

danielitka26
19. apr 2013

@mia8 nepises ci si zadana alebo nie pokial si sama tak skus, myslim ze nemas co stratit, keby to vyjde a mas s nim pekny vztah tak ti nik nemoze nic (myslim vypoved z prace koli vztahu s klientom) pretoze to je tvoje sukromie tvoj privatny zivot

monikahan77
19. apr 2013

@mia8 určite nevymaž správy, ktoré ti posiela, nenápadne pár slovami to povedz nadriadenému pre prípad, ak by po tvojom odmietnutí začal na tebe hľadať dotyčný klient chyby a chcel ti napr. uškodiť u zamestnávateľa. Prajem veľa šťastia.

mia8
autor
19. apr 2013

@monikahan77 najpr som chcela vymazať.. ale nakoniec som ich nechala aj som ich povytláčala.. a ďakujem za radu

miskap2111
19. apr 2013

@mia8 urob, ako ti radia baby a aj ja by som sa tiež poistila tým, že tie správy nevymažmem. Je možné, že ak je to nejaký "maniak" a ak sa urazí, tak ti bude chcieť škodiť a ešte hodiť na teba, že si ho zvádzala ty. Určite si celú komunikáciu uchovaj- pre prípad, že sa budeš musieť brániť.