icon

Koho si zavolať k pôrodu, keď sú blízki zaneprázdnení?

29. jún 2024

Ahojte. Muž bude pravdepodobne odcestovaný, dcéra bude u rodičov.. koho si mozem vziať k porodu ? Co som chcela dulu, tak tá momentálne k pôrodom nechodí, samu ju to čaká.. čo mám kamošku, tá nemá na to žalúdok. Neviete, či bývajú v lete študenti v nemocnicach na zaučovaní? Mohla by som si niekoho z nich vybrať ? Bol by to plus pre neho, že sa to naučí, samozrjeme, že by to musela byt žena. DIKY.

Strana
z2
terry658
29. jún 2024

Existuje veľa dúl. Nemusíš sa fixovať na tú jednu.
Ja som tretie rodila s dulou v Čechách a bolo to najlepšie rozhodnutie aké som mohla spraviť. Tie čo tu hejtujú, že načo tam niekoho ťaháš si nevšímaj. Oni to očividne nepotrebujú. No to neznamená, že ty takú potrebu mať nesmieš.

micusa2222
29. jún 2024

@walentina7 presne..budem tam volať celú rodinu ako Hujerovci....

nicoletta98
29. jún 2024

Nechápem tie reakcie. Keby som bola študentka v danom odbore, tak určite by som chcela byt pri tom.. nech to je čokoľvek či operácia, či vyšetrenie, či čokoľvek.. ja by som bola rada za takú príležitosť, tak prečo nie

jankajanka13
29. jún 2024

Urcite vezmi studentku, urcite sa da aj dohodnut. Su to velke skusenosti pre nu na studium!❤️

majlo1234
29. jún 2024

Ja som pri prirodzenom porode napriklad chcela mamu/inu zenu, nie muza svojho😂 jeho poznam, je panikar a nie je distatocne empaticky. Sprevadzajuca osoba velmi sprijemni celu zalezitost

nekonecna_katastrofa
29. jún 2024

Ja som mala pri prvom mamu. Manžel nechcel, ja som ho nenútila. Ale pravdupovediac mi to až tak nepomohlo na pohodu ako som si myslela. Ale mala som aj skvelé pôrodné asistentky. Pri druhom pôrode som už nikoho nechcela, chcela som si tie chvíle prežiť sama bez rozptyľovania inými osobami.

hopsas
29. jún 2024

Pri pôrode bude okolo teba dosť ľudí načo ti je ešte niekto navyše?

svetlonos
29. jún 2024

Ahoj autorka,