Neliečená schizofrénia a práca ako SBS pracovník
Ahojte .Ako je to s človekom, ktorý trpí schizofréniou ,bol hospitalizovaný pred 7rokmi a nelieči sa .Momentálne pracuje ako sbs v jednom nákupnom reťazci.Nerobia sa nejaké psychotesty alebo nie je potrebné aby bol nejako preverený zdravotný stav pri nástupe do práce ?
Nelieci sa znamena co ?
@patrike neberie lieky a nechodí k doktorovi...myslí si ,že mu nič nie je
@anonym_autor Pri vstupnej prehliadke ziadaju doniest kartu od obvodaka, ale za psychiatrom vies ist bez listka, cize ked on taji chorobu, nepride sa na to.
@patrike Ďakujem za odpoveď.
Tiež takého poznám. Je predsa rozdiel psych. diagnóza a psych. diagnóza a schizofrénia je bez kontroly časovaná bomba. Absolútne tu nie je nič pod kontrolou. Celý náš systém je v tomto nanič, potom sa dejú také veci ako predvčerom vo Vranove.
Je to nebezpecne, moja znama ma tuto diagnozu, mala ju aj jej mama…znama aj napriek tomu, ze lieky berie pridu niekedy prejavy, kedy ohrozuje okolie..cize…
dusanko66 ?
Tiež takého poznám. Je predsa rozdiel psych. diagnóza a psych. diagnóza a schizofrénia je bez kontroly časovaná bomba. Absolútne tu nie je nič pod kontrolou. Celý náš systém je v tomto nanič, potom sa dejú také veci ako predvčerom vo Vranove.
@anonym_16ffb6 … nejdem rozpisovat blizsie, ale za posledne 2 tyzdne mam 3 skusenosti s ludmi so zavaznou paranoidnou schizofreniou, ktori sa neliecia, nechodia na kontroly, neuzivaju lieky, potom pod vplyvom halucinacii a bludov ohzoruju seba alebo svoje okolie… Je otrasne vediet, ze taki ludia su tu a my s tym nic nemozeme, lebo nasa legislativa je na nich prikratka.
@anonym_16ffb6 … nejdem rozpisovat blizsie, ale za posledne 2 tyzdne mam 3 skusenosti s ludmi so zavaznou paranoidnou schizofreniou, ktori sa neliecia, nechodia na kontroly, neuzivaju lieky, potom pod vplyvom halucinacii a bludov ohzoruju seba alebo svoje okolie… Je otrasne vediet, ze taki ludia su tu a my s tym nic nemozeme, lebo nasa legislativa je na nich prikratka.