Rady pre čašníčky: Ako vybrať pohodlnú obuv?
Čašníčky, poraďte prosím s topánkami/prácou 😊
Pracujem ako čašníčka na dlhý/krátky týždeň, 12-hodinové zmeny. Je to reštauračný štýl, takže na oddych a prestávky toho počas zmeny veľa nie je. Práca ma ako taká baví, ale po 3–4 hodinách ma neskutočne začnú bolieť nohy. 🥲
Kúpila som si aj vložky do topánok Scholl GelActiv Work & Boots, ale úprimne, veľmi mi nepomohli. Mám šnurovacie čierne topánky z CCC s úplne plochou podrážkou, stáli približne 70 € a mám ich asi rok. Topánky pritom nie sú nejako zničené.
V predchádzajúcej práci som s nohami problém nemala, aj keď je pravda, že tam boli dlhšie prestávky.
Myslíte, že by už mohol byť problém v obuvi a mala by som skúsiť kúpiť nové topánky? Prípadne, ak ste niektorá pracovali ako čašníčka na 12-hodinové zmeny a mali ste podobný problém, budem rada za každú radu – aké topánky, vložky alebo čo vám pomohlo. 😊
Ďakujem. ❤️
@kejt88 ak ti povolia botasky, tak jednoznačne Hoka. To si ako na obláčiku. Plus sprej na otlaky
Kozene protismykove Sketcher, ale musi to byt prava koza. Su muzske a zenske. Ja mam malu nohu, a mam oboje, ale v lete mi vyhovuju viac muzske, v zenskych je teplejsie. Som majitelka restauracie a som nonstop na nohach
Aj ja odporucam skechers. Najlepsie z rady work. Su odolnejsie, protismykove. Mala som aj Tamaris do prace, boli ako papucky, ale dlho nevydrzali, kedze nie su stavane na tak dlhe nosenie.
Slapky absolutne neodporucam. To by malo byt v gastre (v praci) uplne zakazane.