icon

Skúsenosti - práca pedagogického asistenta v rómskej škole

tatranka188
21. jan 2026

Mám otázku zároveň dilemu a ťažké rozhodnutie.Momentalne mám prácu mimo školstva študujem 1 ročník na pedagogickej fakulte konečne si plnim sen .Nikdy som v škole nepracovala veľmi som chcela začať pracovať ako vychovávateľka hľadala som si prácu ale žiaľ nepodarilo sa poslala som žiadosti asi všade v mojom okolí a nepodarilo sa pravdepodobne kôli mojej "ziadnej" praxi.No momentálne sa mi naskytla práca v čisto rómskej škole na kumulovanu funkciu PA/vychovávateľ 1-4rocnik. Neviem sa rozhodnúť čo sa týka financií určite zarobím menej ako teraz ale nieje to pre mňa rozhodujúce.Skor sa obávam toho prostredia či to zvládnem v tejto komunite.Na druhej strane nadobudnem prax alebo mám počkať?a opäť poslať žiadosti a zamestnať sa radšej na normálnej škole? Prosím ak niekto učíte na takých školách viete mi dať niejaké info vaše skúsenosti.? ďakujem

anonym_f9dea3
21. jan 2026

Uf, je to riadna výzva. Známa to robila, kým sa nenakazila zltackou s trvalými následkami a už sa tam viac nevrátila. Nebudem tu vypisovať príbehy, ktoré rozprávala, lebo by ma zablokovali. Akože, skúsiť to môžeš, len nesmieš byt submisivna a ukázať slabú stránku.

1andrea111
21. jan 2026

@tatranka188 nešla by som, hľadala by som ďalej

anonym_d196a9
21. jan 2026
@anonym_f9dea3

Uf, je to riadna výzva. Známa to robila, kým sa nenakazila zltackou s trvalými následkami a už sa tam viac nevrátila. Nebudem tu vypisovať príbehy, ktoré rozprávala, lebo by ma zablokovali. Akože, skúsiť to môžeš, len nesmieš byt submisivna a ukázať slabú stránku.

@anonym_f9dea3 keby len žltačka, tam ťa čakajú iné chuťovky. Oni sú už imúnny, ale ty?

filodendron
21. jan 2026

Švagor pracoval ako asistent v takejto škole, neviem, možno preto, že on je vo všeobecnosti sangvinik tak to bral úplne v pohode, jemu sa tam páčilo. Žltačku nechytil.

anonym_dbe0f8
21. jan 2026