Ako odnaučiť šteňa hrýzť všetko a všetkých?
Zdravím, máme doma 5 mesačné šteniatko kríženého huskiho. Od mala všetko kúše, vrátane nás. Nerobí to v zlom, skôr sa asi chce hrať. Hryzie nám nohy, ruky… Sem tam chmatne aj naše mačičky. Neni to problém, keďže nehryzie nijak útočne, nebolí to ani mačky sa ho neboja a neubližuje im tým. Bojím sa však, že keď vyrastie do svojej “finálnej” veľkosti a stále bude naučený nás takto okuskavať, to už by bol asi problém.
Je veľmi učenlivý, poslušný, už ako 3 mesačný vedel základné povely. Akurát, že okusava.
Rada si nechám poradiť, keďže nie som až taký odborník.
Ďakujem 🙂
Ja som dnes kupila gumennu piskaciu hracku mame 3m stena,ked mu ju vyhodim,donesie ju spät,aby sme sa hrali.A prave preto som ju kupila,lebo kusal nas tiez,do papuc,teplaky nahanal.
@anonym_81ad68 Náš tiež po nohaviciach, šatách ide, všetko čo sa len mihne okolo neho. Má hračiek kopu naozaj všetky možné druhy, farby, ale aj tak radšej ukradne niečo čo nie je na hranie. 🥲😂
@nina2311 dokial nebude mat vymenene zuby bude kusat...my mame stafforda 3 mesacneho, panecku to su kusance, ale ucime ju, ze ked kusne moc ruku napriklad ,hlasno zakricim AU a vie, ze robi zle, alebo fuj a vacsinou hned prestane, ale pokial je mega blazniva a neprestane treba od psa odist, pre stena velky trest, ze ostane same.
je to ŠTEŇA
@anonym_81ad68 Náš tiež po nohaviciach, šatách ide, všetko čo sa len mihne okolo neho. Má hračiek kopu naozaj všetky možné druhy, farby, ale aj tak radšej ukradne niečo čo nie je na hranie. 🥲😂
@nina2311 je to bábätko,treba sa mu venovať,aj keď ma kopu hračiek,samému sa mu nechce hrať 😉
Štena svrbia ďasná a istú dobu bude kusat. Ale to prejde . A pár mesiacov treba mať trpezlivosť lebo bude veľmi hravé a nezbedne. Výchova nesmie byť o tvrdosti
@nina2311 je to bábätko,treba sa mu venovať,aj keď ma kopu hračiek,samému sa mu nechce hrať 😉