Ako zvládnuť maturitu bez stresu a úzkostí?
Ahojte, neviem kde inde napísať, ale potrebujem to dostať zo seba von. Som v maturitnom ročníku a tento mesiac maturujem. Písomné a praktické časti sú úspešne za mnou a čaká ma tá najťažšia.. teoretická. Študujem informačné a sieťové technológie avšak počas školy som si k tomu nikdy nenašiel vzťah, vôbec ma to nebaví a učivo mi ide hrozne ťažko do hlavy. Známky som počas celých 4 rokov mal viac než fajn ale bolo to väčšinou len nútene biflenie. Absolútne mi nejdú odborné veci do hlavy, môžem sa učiť ako chcem aj ako dlho, ale nepomáha to. Vždy keď sa niečo naučím myslím si, že to viem.. prejdem na inú tému a akoby to zo mňa vyfučalo. Hrozne toto maturitné obdobie na mňa dolieha psychicky a dostáva ma do úzkostných stavov a neviem čo mám s tým robiť.. Je mi fakt jedno na aké známky zmaturujem, len chcem mať konečne pokoj na duši a kľudnú psychiku. Budem rád ak by ste sa podelili o vaše skúsenosti - rady. ďakujem <3
takto to prežívali viacerí....😉
určite niečo vieš, len si ty myslíš že nič.
prinajhoršom vyskúšaj magnézium - len najskôr vyskúšaj doma cez víkend, aby si na skúške nezaspal...
@latstatshr ja som vzdy mal v den ucenia pocit, ze vobec nic z toho neviem. Ale na druhy den som vselico vedel (ako keby sa vedomosti naozaj odpamatavali/ukladali v noci v spanku). A plati - opakuj, opakuj, opakuj. Zvladli to mnohi pred tebou, zvladnes to aj ty, ked sa budes pripravovat.
to je normalny maturitny stres, samozrejme to prejde, urcite to maju aj spoluziaci, len kazdy to dava inak najavo...kazdy ma z matury stres...pouc sa kolko sa da, ucitelia si na skuske uvedomuju, ze ziaci nedavaju 100% vykon aj prave kvoli stresu...zvyknu byt napomocni, a pozerat sa aj na znamky pocas rokov...co planujes po skole?
@mabenn mal som v plane Policajnu v BA, ale kvoli zdrav.stavu (astme) to nevyslo tak jedine zahranicie. preto su mi znamky relativne jedno len to chcem mat za sebou lebo ma to poznacuje na psychike..