Neefektívne vyučovanie
Kedže som ešte stále študentka, rozhodla som sa so svojími negatívnymi skúsenosťami podeliť. Ide o to, že v škole sa už nekladie dôraz na učenie. Učitelia sa nehodnotia za úroveň vedomostí žiakov a preto im stačí neefektívne odučiť hodinu. Za extrém považujem to, keď ani nemajú iniciatívu učiť. Pravidelne sa mi stáva, že učiteľka si cez hodinu robí svoje, zatiaľ čo nám žiakom neostáva nič iné, len sa bezcieľne hrať na telefóne. Dalo by sa povedať, že sa môžem na tom telefóne učiť...Ale prečo by som mala robiť prácu niekoho iného? Keby to bola jedna hodina do dňa, nič nepoviem. Ale stáva sa mi, že aj 4 hodiny denne, sme odsúdení na svoj telefón. Keby neboli telefóny, 4 hodiny by som v škole spala?
Najhoršie sú zastupované hodiny, kedy nám učiteľka daného predmetu nezanechá žiadnu robotu. Celé hodiny potom zbytočne premrháme. Prečo by som to mala naďalej tolerovať, keď mám plné právo na vzdelanie?
Neviem, na koho sa mám obrátiť. Naposledy, keď som požiadala učiteľku, aby nám v prípade ďalšej absencie zanechala robotu, tak ma absolútne nebrala vážne. Mám pocit, že aj vedeniu školy je to ukradnuté...
Máte niekto podobný problém? Poprípade, naozaj sa vaše deti v škole učia, alebo si tam chodia tie hodiny ,,len odsedieť?"
Veľmi správny postoj. Je škoda každej stratenej hodiny. Si s týmto názorom skôr osamotená, alebo je vás viac takých, ktorí chcete zo školy aj niečo mať?
aka je to skola? mali by to riesit rodicia, za riaditelom, potom za zriadovatelom.
@dominikaaaaaaaaaa a to na akú školu chodíš? aj ja by som takú chcela, kde sa netreba učiť len byť prítomný
@dominikaaaaaaaaaa Mňa by zaujímalo z akého dôvodu ste na mobiloch, keďže sú zakázané. S výnimkou kedy učiteľ môže povoliť ich používanie iba na študijné účely.
Pochybujem, že na každej hodine vyučujúci povolí mobil.
aká škola?
Neverím, že si nejaký učiteľ dovolí úplne odignorovať výučbu a nie ešte viacerí za deň.