Prepadnutie na polroka v druhom ročníku na strednej škole

romino193
18. jan 2022

Dobrý deň, som študent strednej školy, presnejšie druhý ročník. Mám momentálne veľký problém so známkami a z každej strany počúvam iné odpovede na moju otázku. Skúšam sa pýtať tým pádom aj sem, môžem prepadnúť na pol roka i keď mám už po povinnej školskej dochádzke? Alebo ma môžu vyhodiť, ďakujem.

anjelicek26
18. jan 2022

Prepadnutie na pol roka je zdvihnuty prst. Prepadnutie na konci roka - komisionalky - opakovanie rocnika. V takomto poradi. Keby to bola jedna znamka, tak sa to da vytiahnut do konca roka v pohode, ked su vsetky znamky zle (napriek tvojej snahe), tak si do konca roka skus dat prehlasenie na inu skolu, nech mas v septembri kde zacat, ked je tato skola prilis tazka.

romino193
autor
18. jan 2022

@anjelicek26 Ďakujem, momentálne mám problém len s jedným keďže som si ostatok opravil, ale už to mám také že to neopravim ani keby chcem. Opakovať ročník fakt nechcem, ďakujem za odpoveď.

anjelicek26
18. jan 2022

@romino193 zozen si na ten jeden predmet doucovanie, potom to bude lepsie. Niekedy je to aj o uciteloch, proste je tam snaha nie ziakovi pomoct to pochopit, ale proste ho potopit...dcera ma takeho matikara, sadista hnusny, je s neho cela nervozna a napriek tomu, ze to vie, napise mi vzdy za 3-4...uz to ani neriesim... uz len rok a mat ho nebude... porozpravaj sa s vasimi, ze toto a toto chces buduci polrok zlepsit, potrebujes tu a tu pomoc a ziadne peklo ci drama sa nedeje. Do konca roka opravit casu dost.

romino193
autor
18. jan 2022

@anjelicek26 Ďakujem veľmi krásne, dosť ste ma ukludnila, prajem vám pekný deň.

cocolino234
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
jana_eyre_2
18. jan 2022