icon

Veľmi riedky bazový med

michaelaaa37
27. máj 2018

Ahojte žienky som totálny laik vo varení a vo "vyrabani" domácich produktov , ale každý sa učí na vlastných chybách pokiaľ nevyskusam tak nemám čo hovoriť....chcela by som sa opýtať ,robila som bazovy med ,varil sa na miernom ohni cca 3 /3 a pol hodiny ,,a po odstavení sa mi zdal že hustne,no v pohárikom vychladol ale nezhustol, myslíte že to je veľký problém alebo treba ho vyhodiť ?

baboobchod
28. máj 2018

ja som si myslela, že med vyrábajú včely :D ten tvoj výrobok by som použila ako sirup.

fednaja
28. máj 2018

@michaelaaa37 pokiaľ ide o sirup tak vôbec nevadí, že je riedši 🙂 Nevyhadzuj ho!

dominika6
28. máj 2018

@michaelaaa37 baza s cukrom je sirup nie med

verkom
28. máj 2018

Viem co myslíš.... robi sa to aj ako med, je to tiez výťažok z bazy takze ma v sebe liečivé vlastnosti danej bylinky... pokial je “med” riedky, treba ho este variť, var ho do takej hustoty, do akej ho chceš mat aj po vychladnutí... takze pokial je riedky, treba ho variť aby sa redukoval.... alebo ako sa uz písalo vyššie- používaj ho formou sirupu 🙂

katarinamarkova
29. máj 2018

@michaelaaa37 @verkom
dlhšie variť áno pomôže k zhustnutiu.
ako občasná mlska pre deti....no OK.
Ale ženy, prečo si myslíte že po hodinách varenia pár kvetov s kilami cukru má toto nejaké liečivé vlastnosti??
Ak ide chutnú mlsku s vôňou bazy, tak trošku chápem. Ale ak chcete deťom dať niečo zdravé, tak ste vedľa riadne.

verkom
29. máj 2018

@katarinamarkova nikto nehovorí že sa to dáva deťom na kilá... a je rozdiel robit domáci sirup a domáci “med” z byliniek.... samozrejme že to nebudú jesť deti od rána do večera... 🤦🏻‍♀️ To ste si len vy vydedukovali...

michaelaaa37
autor
29. máj 2018

@verkom No len už je v poharikoch vychladnuty :/neviem či je vhodné ho opäť zohrievat

katarinamarkova
29. máj 2018