Materská a zároveň doktorantské štúdium

frenkiss
25. máj 2015

Ahojte. Chcela by som sa opýtať, nakoľko v tejto veci mi chýbajú potrebné veci. V septembri ak ma zoberú by som bola študentkou doktorandského štúdia, ale zároveň by sme chceli popracovať už na miminku. 🙂 Chcem sa opýtaťt, keď pôjdem na materskú, ráta sa mi vysoká škola ako zamestnanie? Koľko peniažkov by som dostavala počas materskej? Je tu niekto kto študuje 3 stupeň a zaroveň je na materskej?Alebo niekto kto mi vie poskytnúť informácie? Ďakujem

scarlett1410
25. máj 2015

Ahoj z doktorandskeho sa ti materska bohuzial nerata. Ja cakam v juni babatko a v doktorandskom budem pokracovat aj ked sa narodi.

luliu
25. máj 2015

@frenkiss dostala by si len rodicovsky prispevok cca 200 Eur. Doktorantura je studium, zarobok je stipendium, nie plat. Na matersku narok nemas, ani na podporu v nezamestnanosti po skonceni a pod.

frenkiss
autor
25. máj 2015

Dakujem baby,ale stupendium na doktoradnske by som dostavala+ rodicovsky prispevok ano? Nieje problem to dostavat naraz?

frenkiss
autor
25. máj 2015

A este som zabudla napisat, ze na doktorandske nastupim az v septembri ale praxujem na zakladnej skole, na pol roka ako dobrovolna prax. Toto mi nepomoze,aby som dostala matersku? @luliu @scarlett1410

luliu
25. máj 2015

@frenkiss stipendium budes dostavat ked budes chodit do skoly. Ked budes doma s babom budes dostavat len RP - budes mat prerusene studium

luliu
25. máj 2015

@frenkiss ak bude s babom napr. tvoja mamina a ty budes chodi do skoly budes dostavat aj aj. Pol roka v praci - nemas narok na matersku

frenkiss
autor
25. máj 2015

@luliu Takže môžem byť študentka denneho študia a zároveň aj poberať ročovský príspevok, keď budem dostavať štipendium.? Ja mam odpracovane viac,ale všetko len na dohody, bo som bola stále študentka.

luliu
25. máj 2015

Ano. Ak by si bola normalne zamestnana tiez mozes pracovat a brat RP

frenkiss
autor
25. máj 2015

@luliu Ďakujem

scarlett1410
25. máj 2015