Vysoká škola popri rodičovskej dovolenke

kaajuiaatko
5. jan 2016

Ahojte maminky študujete niektorá popri dieťati/deťoch? Študujete denne alebo externe? A na akej škole a aký odbor? Rozmýšľam, že by som si aj ja spravila vysokú popri RD, zatiaľ zvažujem pre a proti 😒 . Ďakujem za každú radu 🙂

grettka
5. jan 2016

Skus si hodit do vyhladavaca temu "Mamicky ktore studujete". Nejde mi skopirovat link. Tam najdes studujucich mamiciek neurekom. 🙂 a drzim palce. Moja skusenost, nie sice vlasna, ale mala som spoluziacky -mamicky a nie jednu a nielen s jednym dietatom. Dve dokonca s tromi detmi, kde to tretie sa im narodilo v poslednom rocniku. Takze da sa to, neboj.
Zalezi vsak ake budes mat jednak moznosti uplatnenia, podla toho si vyberaj odbor. A druha vec, k comu mas vztah? Lebo studovat nieco len pre titul alebo vidinu lepsej pozicie za cenu, ze budes studovat nieco, co ta vobec nebavi a budes pri tom trpiet? Tretia vec, ake mas moznosti studia vo svojom okoli? Aby si zas necestovala cez pol Slovenska do skoly. Stvrta - financne hladisko, kolko ta bude studium stat? Takze, zvazit by si si mala toto vsetko ty, lebo len ty poznas najlepsie svoju situaciu doma, v regione kde zijes, aj co sa tyka prace.
Co by som ja volila urcite, tak nejake jazyky a nemyslim teraz len VS studium, ale nejaku kvalitnu jazykovku, ovladat jazyky je vzdy plusom. Drzim palce.

ankalv1
5. jan 2016

Ja študujem už štvrtý rok na Pedagogickej fakulte v Trnave.

ankalv1
5. jan 2016

Externe 😊

kaajuiaatko
autor
5. jan 2016

@grettka ďakujem 🙂 baví ma personalistika nad niečim takým aj uvažujem, som z Trenčína a tu na TNUAD je aj taký odbor tak zatiaľ to je asi to čo by ma bavilo ale musím nad tým poriadne porozmýšľať aby to nebolo presne tak ako si napísala, že vyštudujem a nakoniec mi to bude na nič ... keď už mám obetovať čas tak kvôli niečomu čo bude mať význam pre mňa a samozrejme aj pre moju rodinku 🙂