Chýba mi mama, ktorá zomrela na následky alkoholizmu

7. júl 2021

Ahojte. Moja mamina zomrela pred 6 rokmi na následky alkoholizmu. 5 rokov predtým hrozne pila, ja som maturovala v takom stave že ona v noci pred maturitou prišla domov taká že sa vycikala do skrine. Nenávidela som ju. Bolo to strašné. Nechávala pustený plyn na sporáku, keď som prišla z intráku domov, kradla mi peniaze z peňaženky, ktoré som si zarobila ako študentka. Ale prešlo tých 6 rokov a začína mi byť strašne... Chýba mi, bola to moja mamka, mala zmysel pre humor, nebola zlá. Vôbec neviem čo mám robiť. Mam ročného synčeka a je mi strašne ľúto že ho nepozná

brendaa
7. júl 2021

Ahoj to ze ti chyba znamená, ze si jej odpustila. Uzavri kapitolu, ze mamka bola alkoholicka, preslo veľa rokov k nicomu to asi uz nie je.
Mama je len jedna, ostali ti aj pekne spomienky. Asi uz len navsteva cintorina so synom, vysvetlit, ze babka bola a uz na vas dava pozor z hora.
Hlavné je odpustiť aj sebe...

hviera81
7. júl 2021

odpustit je veru najtazsie :(
drzim palce, niekedy sa hodi najst si "spriaznenu dusu" ktora danu osobu dokaze "nahradit" myslim tu blizkost cloveka.

autor
7. júl 2021

Ťaží ma to každý deň. Neviem prečo to prišlo takto po rokoch, asi preto že mám dieťa. Ona by ho nekonečne ľúbila. Neznášala psy a keď si sestra jedného zaobstarala, tak ho vždy objímala a hladkala. Mrzí ma to strašne že umrela.

autor
7. júl 2021

To o psovi len na margo toho ako dokázala ľúbiť živého tvora. Ani si neviem predstaviť ako by ľúbila svoje vnúčatá. Keby sa tak mohla vrátiť

francuzkano
7. júl 2021