Čo robiť, ak preplatok z daní zobrala sestra?
Mama je dôchodkyňa, pracuje ako výpomoc na dohodu mali jej vrátiť dane šekom. Kedže peniaze neprišli ja som odvolala polku sveta za to, peniaze prebrala moja sestra ktorá má rovnaké meno a priezvisko ako mama. Ja ani mama nie sme s s ňou v kontakte, kvôli jej životospráve.
Čo robiť ak aby mama dostala preplatok z daní. Od sestry to nevymozeme
no jedine od sestry, finančná správa vám nepošle ďalšie peniaze a nabudúce dajte poslať na účet nie šekom
@anonym_725376 prečo nepíšu na doklady že pre koho sú určené aspoň rok narodenia?
to sa pýtajte na finančnej správe
to sa pýtajte na finančnej správe
@anonym_725376 a čo s tým má FS? Oni šek poslali. FS nie zodpovedná za to, že dcéra matke ten šek ukradla.
@anonym_725376 prečo nepíšu na doklady že pre koho sú určené aspoň rok narodenia?
@anonym_autor píšeš, že mama nie je so sestrou v kontakte. Čiže spolu nežijú. Ako sa potom sestra dostala k šeku?
@anonym_725376 a čo s tým má FS? Oni šek poslali. FS nie zodpovedná za to, že dcéra matke ten šek ukradla.
@melanta to bola reakcia na to že prečo nepíšu na šek rok narodenia
@anonym_autor ako sa dostala sestra k maminemu seku? Vsak to chodi postou na adresu, ktou uvedies.
a sestra vedela ze je to sek pre jej mamu a nie ju? ak ano a mate dokaz tak jedine ist na policiu s trestnym oznamenim
@anonym_autor ako sa dostala sestra k maminemu seku? Vsak to chodi postou na adresu, ktou uvedies.
@anonym_ca5a49 ona si chodí priamo na poštu po svoje listy, lebo údajne prebýva raz tu raz tam
Udaj sestru na policii. Celkom pekny trestny cin.
@patrike a čo jej spravia za 220€? ani ju hladať nebudú.
Mama nech jej zruší trvalý pobyt keď s vami nebýva.
Nech mama zistí na pošte prečo zásielky pre ňu držia na pošte a nedonesú do schránky, nevieš koľko listov pre mamu takto prevzala.
Mama nech si dá peniaze posielať na svoj bankový účet ten má zdarma a z účtu nech si platí poplatky.