icon

Keď manželské hádky vedú k pochybnostiam o manipulácii

21. sep 2025

Nemam sa komu vyrozprávať preto píšem sem vám. Matke ak aj niečo hovorím tak podľa nej ak ma muž nebije netýra tak nie je dôvod aby som išla bývať dočasne k nej. Ja jednoducho nezvládam mužove dlhé reakcie po hádke. Väčšinou sa nase*rie on na mňa a trvá to strašne dlho.
Včera som sa ho pýtala kedy sa so mnou začne baviť a on nevie. Trvá to už 11 dní a stále nevie kedy ho to prejde.
Som verná manželka,matka oddaná rodine ale obviňuje ma že niekoho mám,čo je úplná hlúposť,toto vyťahuje pri hádke ale naozaj pri každej hádke počúvam toto a ja neviem ako dokázať že sa mýli. Momentálne som evid.na úrade práce. Nájdem si voľné miesto a mužovi to sa nepáči,tam by si zas málo zarobila, tam by si zase ani doma nebola,tu by si nestihla deti vyberať, tady zase veľa prejazdíš peňazí. Momentálne ešte študujem na zdravotníka druhú VŠ a do štátnic je ešte ďaleko. Keď poviem,tak mi nechávaj 400€ na stole a ja budem teda doma nech je o domácnosť aj deti postarané keď sa ti nepáči pracovný čas alebo zarobím málo na skrátený úväzok kvôli štúdiu,tak nie, ani toto sa mu nepáči. Čo sa týka hádky, normálne komunikujem a on len na mňa ty a ty a ty. Naposledy som si to nahrala a počúvala spätne,tak samé ty ty ty ty. Včera som sa už rozplakala úplné zúfalstvo aký je a úplne z neho cítim ako by mu na mne nezáležalo, včera úplne depresívny stav že už je to 11 dní čo sa nebaví aj som mi povedala že to psychicky nedávam, ani neviem kedy naposledy ma objal len tak. Povedala som mu aby so mnou nemanipuloval ale ako čerešňa som sa dozvedela že vraj ja ním manipulujem a nemám na neho používať tieto psychologické triky ( to vraví tiež pri každej hádke pretože mám štátnicu z psychológie)
Ja som už tak zdeptaná že o sebe normálne pochybujem

Strana
z2
autor
21. sep 2025

@anonym_autor povedal mi,že si to mám dať v hlave do poriadku,keď sa ho pýtam ako konkrétne si čo mám dať do poriadku,tak nevie,je ticho

goodidea
21. sep 2025