icon

Luxusné dovolenky, ale za akú cenu?

2. júl 2022

Moja sestra každý rok ide na luxusnú dovolenku s partnerom s ktorým žije 21 rokov.Je to vulgárny muž ktorý ju urážá,ponižuje,vysmieva sa s nej.So synom má presne taký istý vzťah.Sestra je úplne obycajný človek,pracuje ako predavačka a nezarobí bohvie ako.On z bohatej rodiny.Každý večer pije,žijú oddelene,každý v inej izbe.Zatvara sa pred nim aj počas dňa,komunikujú minimálne.On ked ide okolo jej izby tak hocikedy povie na ňu posmešnú prezývku.Pri hádkach jej vulgárne nadáva,vysmieva sa jej s tučnych nôh alebo ze má krivú peru a podobne.Nikam spolu počas roka nechodia,iba k jeho rodičom.On pán lenivý 21 rokov doma leží,kávičkuje,stále tablet v ruke,fajčí.V domacnosti nerobí nič.Sestra nakupuje,varí,upratuje,narobí sa v práci.Urobil si s nej otroka.On v praci sedí,doma sedí,leží.Sex majú raz za mesiac,dva.Syna majú dospelého.Chodia každe leto na luxusné dovolenky a niekedy v zime na hory.Ale ani tam sa jej nevenuje,ponižuje ju aj tam pred cudzími ludmi a po večeroch s cudzími komunikuje a popíja.Momentálne sa na mňa nahnevala lebo jej každé leto napíšem to isté.Že ja by som nemohla ísť na dovolenku s mužom ktorého nenavidí a ktory sa jej ani na dovolenke nevenuje.Ona hovorí ze si chce oddychnuť a že tam majú dobré jedlo. Viackrat mi povedala že sama by nevyžila z obyčajneho platu a sama žiť niekde v garzonke nebude.Priateĺa neznáša a nenávidí.Keď sa jej pytam ako dokáže mať s ním sex tak je ticho.To len aby bol pokoj a nasilu má s ním sex? Momentálne sme pohnevané.Ozvala sa mi po 8 dňoch,práve keď sa vracala z dovolenky a začala mi posielať fotky a pisat ako sa mali dobre.Posledné roky to takto robí,nepovie dopredu že idú na dovolenku a ozve sa až keď sa vrátia.Pritom som jej roky predtym zakaždým popriala štastny let a krásnu dovolenku.Sama žijem v nefunkčnom vzťahu ale už to riešim a odindem,som pevne rozhodnutá.Len ešte doriešim nejake veci.Musím povedať že máme podobný osud.Obidve sme sa nevydali a žijeme vyš