Mama sa stále háda s partnerom

26. jan 2023

Ahojte, chvela by som sa vám vyrozprávať a počuť aj váš názor, čo mám robiť, ako s tým bojovať…Pôjdem rovno k veci. Ide o to, že moja mama a jej priateľ, ktoŕy je mladší o 10 rokov a odomna starší o 10 rokov. Moja mama mala pred ním dllllho dlllho vzťah s mužom, keď som mala okolo 2-3 rokov..všetko klapalo, neskor sa s ním rozišla tak 5-6 rokov dozadu aby bola s týmto mladším..ide o to, že sa neustále hádaju lebo mama je z neho na nervy, stále hrá hry a volá s kmarátom jak nejaký pubertiak, je to úplne na smiech…toto nerobí ani môj priateľ..nemal žiadne záľuby, len z roboty domov a doma s ničím nepomáha a ja som tu z nich už na nervy…trpím to tu 2 roky tak intenzipvnejšie a až teraz som tak intenzipvnejšie vybuchla lebo sa mi to jednoducho nepáči aký je detinský a moja mama si to nechá. Vždy pri hádkach ho vyhadzuje z domu a nadáva a sťažuje si, s akým chlapom to tu žijeme a podobne..ja momentálne študujem na vysokej, hľadám si brigádu(do teraz som ju mala, lenže prevádzka skončila a nechvem byť zalvislá na mame), no a stále sa ma jej priateľ vypytuje a zabŕda, či už mám nejakú brigádu, že nič nerobím…pritom ešte moja mama jemu nadáva nech si tu nevymýšľa, že tu nič nerobím..varím, upratujem, periem a on reálne chodí len do roboty, kde ho vždy vidím online na fb keď má smenu..asi to neni také náročné aby stiphal byť aj na mobile…ja to tu proste už nezvládam, mám skúškové a pri noch sa to nedá ani učiť, neviem sa sústrediť ja jednoducho potrebujem ticho, a keď si aj ja otvorím hubu nech je klud tak nepomáha..a keď som sa spýtala maminy, prečo s ním je, tak mi ani nevedela odpovedať, len zahovárala aby mi nemusela povedať prečo, ale toto neni zdravý vzťah a on je jak malé decko…musela som ho nedávno jak sprostá prosiť, nech aspoň umyje riad, zatiaľ čo on hral a odpoveď na to bola, či nevidím, že hrá a podobne…nechvem mame robiť nejaké naprieky, viem si predstaviť, že to pre ňu neni rovnako ľahké, ale ona má svoju hlavu a n