icon

Manžel chce druhé dieťa, ja ešte nie. Ako mu to vysvetliť?

annika88
5. sep 2013

Ahojte, potrebovala by som sa s Vami poradiť. Ako mám vysvetliť manželovi že je ešte čas na druhé dieťa? Stále na mňa nalieha aby sme už mali druhé dieťa, ja moc este nechcem nakolko som si našla dobrú platenú prácu a študujem na VŠ teraz 2roč. naše prvé dieťa ma 3r. Nevravím že by som vôbec nechcela ale až po ukončení Bc. aspoň.
On stále že už je nato čas, načo čakať atd... a ked mu poviem že ked skončím školu tak sa zúri a nerosprava sa som nou aj niekedy týždne ☹ .
Čo mám robiť?
Dakujem za rady

lubina
5. sep 2013

ak planujes niekedy pre svoje dietatko surodence, je treba si povedat, aky by mal by vekovy rozdiel, ktory by si chcela/li aj s manzelom medzi detmi..........medzi nasimi je 3 roky a 4 mesiace a zda sa mi to tak akurat, viac by som asi nechela.Ale ako vysvetlit manzelovi, ze nie je spravny cas, tak to ti neporadim...........to musite vediet hlavne vy dvaja...........

drobcek26l
5. sep 2013

Ťažko radiť čo robiť. Keď si chlap niečo vezme do hlavy tak to z nej tak ľahko nedostaneš. Neskúšala si to tým štýlom, že aby bral ohľad aj na teba, že si chceš v kľude dokončiť školu a tak? Lebo už ma napadá len to, že ak to nepôjde po dobrom, tak sa na niečo vyhovor, že momentálne preto nemôžeš zostať tehotná. Viem je to drsné ale nič iné ma nenapadá.

tanapeta
Autor odpoveď zmazal
juliana77
5. sep 2013

čítam v tvojom profile Sebastian 3 roky a snažime sa otehotnieť. Tu píšeš, že druhé dieťa ešte nechceš. Manžel sa snaží otehotnieť? Nerozumiem.

rebeka7501
5. sep 2013

ak máš dobre platenú prácu a s ktorou si spokojná, skús mu povedať, že iba vtedy ak by na materskej ostal on. Pokiaľ sa na to necítiš, načo tlačiť.
A teraz mamičky osy (pardón ) : na materskej má ostať matka !

jana2210
5. sep 2013