Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Manžel nás dostáva do dlhov

mamka01
29. apr 2016

ahojte. Asi sa potrebujem len vyžalovať, lebo nemám komu, a možno dostanem aj nejaké dobré rady ako pokračovať ďalej.
Začnem tým, že som už 5 rok na materskej. Doteraz nám to ako tak vychádzalo. Ale tento rok začal katastrofálne a už sme totálne na nule. Pár eur v peňaženke, ktoré mimochodom dostali deti od babky, doteraz boli odložené bokom. 3-mesačný nedoplatok na byte, elektrika, odpojené telefóny, a bodka je manželova exekúcia za nedoplatok na sociálke. Ide o to, že to až takto ďaleko nemuselo zájsť, ale manžel pracuje ako živnostník a pracoval naposledy pred 2 mesiacmi, odvtedy kašle na robotu a každučký deň robí rodičom na dome (prerábajú). Takto sa minuli všetky peniaze, ktoré sme mali, ešte aj tie, ktoré nám poisťovňa vyplatila za rozbité auto a teda mali slúžiť na opravu auta. Je mi z toho do plaču. Keď mu niečo poviem, je z toho len hádka, že ja s ničím niesom spokojná atď, no ale veď s čím mám byť spokojná?
Som rozhodnutá postaviť sa nejakým spôsobom na vlastné nohy, zarobiť si na seba a na deti. Len neviem ako, nemá mi kto pomôcť a nemám sa od čoho odraziť. Proste musím niečo urobiť, lebo takto asi skončíme rozpredávaním nábytku a vecí....
Nikdy by som nepovedala, že sa dostanem do takejto situácie, a teraz keď je to tu neviem čo robiť, cítim sa taká bezmocná.

marcelatje
29. apr 2016

@mamka01 no toto je vskutku divné....... normálne robil a odrazu akoby uťal? Jeho rodičia vedia do akej situácie vás dostal(i)? Tlačia na neho oni? Či sám zatvára oči pred realitou? Celkovo tie reakcie.....ako veď pomáhať rodičom je super ale ak vie že má exekúciu, nemáte peniaze ale deti sú a aj tak sa nesnaží....... až mi rozum stojí 🙄 tu niečo nebude v poriadku 🙄

emily76
29. apr 2016