Naše spoločné bývanie - trápenie

kvetinkaaaaa
15. dec 2015

Ahojte baby...potrebovala by som poradit v istej zalezitosti. S prialom spolu chodime uz 5 rokov a 6 meiacov. Mam 23 rokov, som este studentka na vysokej skole. Moj problem je v tom ze velmi uz tuzim po tom aby sme spolu byvali, a velmi sa kvoli tomu trapim - uz to trva asi rok a pol.... Ja uz to proste tak po tolkych rokoch citim ze by sme mali byvat spolu, aj ked viem ze som este mlada a bla bla bla...ale proste som este studentka a na domocnost neviem ci budem zvladat prispievat, co sa tyka brigad je to komplikovanejsie nakolko mam dost narocne studium a ak ho chcem dokoncit uspesne, brigada prichadza do uvahy len pocas leta. Co sa tyka sexualnych zalezitosti tak to je katastrofa.... s priatelom niekedy nemame sex aj dva mesiace lebo proste nie je kde... v kuse je u nas alebo u nich niekto. čudujem sa ako dobre to zvladame... velmi sa kvoli téomu trapim uz.... a neviem co mam robit... ci sa trapit a byt s nim a vydrzat to...aj ked spolocne byvanie pripada do uvahy o rok dva....neviem kedy najskor.nechcem na nho tlacit ale ked sa trapim vidi to na mne...alebo sa mam proste na to cele vykaslat a najst si ineho chalana... ja uz proste sa nechcem stale trapit. chcem uz byt s nim lenze toto je fakt trapenie...... baby porodte pls...dikes ...

alaguema
15. dec 2015

@kvetinkaaaaa nemáte sex prečo? My keď sme boli študenti, využili sme každú možnosť a aby sme nemali v tomto veku sex dva mesiace??? Čo si? Našli sme si vždy nejaký náš kútik 😀 Na chate, na intráku, v potoku, na horách, v lese, na lúke, na kopci, pod kopcom. Ak v čom vlastne spočíva tvoje trápenie? Že nemáte sex, alebo že s tebou nechce do podnájmu?

apb
15. dec 2015

par otazok aby sme to pochopili 🙂
Kde byvas teraz ty?
Kde byva on?
Co studujes?

margarita
15. dec 2015

mna zarazila tato cast toho, co pises >