Obstoja nahrávky na súde ako dôkaz?

mikusa1999
29. mar 2019

Ahojte žienky máme doma "menší" problém. Rodičia sa rozviedli a otec si doniesol domov tehotnu priateľku no teraz ženu ktorá ide po peniazoch. Vedel dobre že mi ju tu nechcem avšak dom je na neho písaný a navyše založený bankou kvôli úveru. Za posledný rok som bola 5x na súde a 6x na polícii. Obaja vedia dobre klamať. Bije nás a na rozkaz jeho ženy nás chce vyhnať s bratom z domu. My sa bránime ako len vieme. Na polícii keď sme nahlásili že nás bil (chcel nás udusiť facky lietali) to skončilo v jeho prospech pretože vie dobre klamať. Ja s bratom sa im vyhýbame ako sa len dá a každý pohyb čo urobíme ( kočík posunieme ak nám zavadzá) je dôvod z ich strany na hádku. Ja ešte študujem nemám kam ísť brat tiež. Na súdoch som nechala hotový majland čo som mala našetrené. Napadlo ma že či by nebolo dobré ich nahrávať keď po nás nadávajú alebo vykrikujú že pôjdeme z domu preč. Na súde a polícii tvrdili že to nie je pravda že my sa k nim správame zle čo je veľká lož! Máte s tým skúsenosti? Že na súde alebo polícii by som použila nahrávku kde vravia že nás vyhodia alebo ako nás bijú. Uznajú to? Alebo môžem ešte aj na tom pohorieť že ich nahrávam bez ich súhlasu? Alebo máte ešte aj iné nápady 😪😔😔 vážne neviem ako ďalej

deti95060810
29. mar 2019

hovädo a nie otec...😈

mikusa1999
autor
29. mar 2019

@deti95060810 ani mi nevrav 😔 ešte bol na 10 dní vyhodený z domu a čo som urobila? Zachránila som ho ja! Vybavila som mu aby mal kde bývať a tá jeho fiflena ani nechtom nepohla!! Ľutujem to z celého srdca že tom to urobila

mondolina
29. mar 2019

Ak ste plnoleti odstahujte sa, plus výživné od matky a otca, kým dostudujete.
A kvôli čomu bol vlastne súd, nerozumiem čo si platila.

mala_hobitka
29. mar 2019